Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, in februari loopt mijn huidige abbonoment af en ben ik van plan om een nieuw abbonoment te nemen met mobiel. A fijn, ik vroeg me af wat jullie persoonlijk (dus niet de cijfertjes) de smartphone vinden met het mooiste scherm. Hieronder versta ik :

-Scherpte
-Kleurweergave
-Helderheid in verschillende situatie's.
-Liefst 4 inch +

Ik ga mijn mobiel vooral gebruiken om te gamen en video's te kijken. Hiervoor wil ik de beste beeldkwaliteit dat op mobiele telefoons mogelijk is. :)

Mijn budget licht rond de samsung g note 2 (dus 570) zodat het toestel gratis word bij het abbonoment.

Alvast bedankt voor enige tips / suggestie's.

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

• aliteDC
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-10 19:22
HTC one X, beste scherm in smartphone land. (one x+ scherm zou iets slechter zijn) Anders een iphone 5.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:37
Ik zou even wachten tot februari. Er komen namelijk een aantal interessante telefoons aan, vooral 5" telefoons, waaronder de Sony Z (Yuga) en ZL (Odin). Beide 5" met quadcore processor en zeer waarschijnlijk ook een erg mooi scherm. Daarnaast heb je ook nog wat Chinese varianten waaronder twee van ZTE, eentje van Huawei en een van Oppo (Find 5). Welke alemaal 1080p op 5" zijn.

Telefoons op de huidige markt hebben vooral allemaal een HD Ready scherm (720p) en zijn dus een slag minder scherp te noemen dan de nieuwe generatie. De betere telefoons van de huidige generatie zijn, inderdaad de HTC One X, de Samsung Galaxy SIII en Galaxy Note 2.

Wacht dus nog even kijk te zijner tijd even.

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
One X of iPhone 5.

iPhone 5 heeft betere kleurweergave.
One X betere kijkhoeken.
iPhone 5 heeft betere contrast.
One X heeft groter scherm en hoger resolutie.

Welke van de twee het wordt zal voornamelijk afhangen van:

Groot scherm van One X?
Open OS Android? (vooral makkelijk voor afspelen alle type videos out of the box)
App beschikbaarheid van iOS?

--

Zelf zeg ik wacht tot HTC met de 1080p smartphone komt in Q1 2013.
Deze zal volgens geruchten een verbetering zijn op de One X scherm en ook nog eens 1080p zijn + hoge pixeldichtheid.