I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
nieuws: 'Niet storen' gaat niet meer uit bij sommige iOS-gebruikers
Ik vraag me alleen af wat het verschil maakt, in de comment zie je mensen met exact dezelfde telefoon, en exact dezelfde versie van iOS. Misschien dat het ligt of DND was ingeschakeld rond 00:00 uur.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Klopt, dat had ik gezien. Het gaat mij eigenlijk meer om het feit dat'ie bij mij dus ook niet meer terug de DND in gaat, vandaar dat ik die opties en mijn screenshot heb toegevoegd.Biersteker schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:42:
Meerdere mensen
nieuws: 'Niet storen' gaat niet meer uit bij sommige iOS-gebruikers
Ik vraag me alleen af wat het verschil maakt, in de comment zie je mensen met exact dezelfde telefoon, en exact dezelfde versie van iOS. Misschien dat het ligt of DND was ingeschakeld rond 00:00 uur.
Mocht dit zo blijken, of niet natuurlijk, lijkt me dat dit topic vanzelf de krochten van het diepe onbekende in verdwijnt
Je optie "of DND om 0:00 was ingeschakeld" heb ik ook aan gedacht, maar ik krijg eigenlijk het gevoel, dat als gevolg van die 0:00, de DND start/eind tijden zijn "omgewisseld". Wat dat betreft even morgen afwachten wat m'n telefoon doet.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
DND bleef aan na de ingestelde tijd.
Wel handmatig uit kunnen zetten.
Ik heb op nieuwjaarsnacht om 0:30 (ongeveer) handmatig de DND uitgezet - omdat ik smsjes/belletjes wilde horen. Staat gescheduled van 0:00 - 6:00 bij mij.
[ Voor 17% gewijzigd door MrAcid op 02-01-2013 09:00 ]
Dit heb ik ook. Gister ging het prima, vanochtend was ie nog aan om 9:00 terwijl hij om 7:00 uit had moeten gaan... Heb 'm ook handmatig uitgezetDomino schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 08:55:
Op 1 Januari geen probleem, vandaag wel.
DND bleef aan na de ingestelde tijd.
Wel handmatig uit kunnen zetten.

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Dus inderdaad handmatig er vanaf gehaald. Nou even afwachten of 'ie vanavond weer automatisch aan gaat en of het probleem daarmee is verholpen.
Probleem treed zowel op bij de iPhone 5 als de iPad mini.
En vandaag wel dit probleembobsquad schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 00:49:
Geen probleem hier op de Iphone 4 doet exact hetzelfde als wat hij altijd doet. 23:00 tot 07:00 staat hij bij mij altijd op DND.

[ Voor 56% gewijzigd door Slasher op 02-01-2013 23:08 ]
Elect a clown, expect a circus.
Dit is ongeveer de reden van mijn topicstartSlasher schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:04:
Heb het idee dat de DND nu ook niet meer aangaat.
http://support.apple.com/kb/TS4510
Overigens is dit al bekend sinds 1 Januari door een overactieve gebruiker op de apple communities:
https://discussions.apple.com/message/20762753#20762753
Gewoon een paar dagen geduld hebben dus. Ik hoop wel dat ze het nog voor 1 Januari 2014 fixen
Klopt, maar ik had het idee dat hij bij mij wel eerst aanging, maar niet meer uit, maar nu ging hij ook niet meer aan, niet goed je TS gelezenFiresphere schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 23:17:
[...]
Dit is ongeveer de reden van mijn topicstart
Elect a clown, expect a circus.
Ben wel benieuwd wat voor nieuwsjaarstunt Apple volgend jaar gaat uithalen.