Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[BUG] Sick Beard toevoegen in Meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Na het toevoegen van Sick Beard in mijn Meuktracker notificaties heet Sick Beard opeens Beard (de URL er achter is wel (bijna) goed btw: pricewatch: Beard) in de lijst die dan terugkomt. Zoek ik vervolgens via de Meuktracker Sick Beard op om te checken of die Meuknotificaties aan staan, dan staat het vinkje ook uit? :?

Zouden jullie hier eens naar willen kijken? :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YwWBE.png

[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 01-01-2013 23:38 ]

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:23

Mooijekind

Manager Product Content
Even nagekeken en het bleek dat er een synoniem stond ingesteld met de naam "Beard" :-(

Deze even gecorrigeerd naar "Sick Beard" , zoals het hoort.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dank voor het aanpassen en heropenen Mooijekind! :) Nu blijft alleen nog het vinkje van 'Krijg een notificatie bij updates' open staan. :)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Zojuist overigens geconstateerd dat ik geen update notificatie heb gekregen van Plex Media Server, terwijl ik deze wél in mijn meukalerts wenslijst heb staan en het vinkje met meukalerts aan heb staan.

For the record: de laatste meukupdate notificatie die ik kreeg is van 25-10-2012, terwijl ik toch veel apps in de meukalerts heb staan.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 04-01-2013 13:43 ]

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
* Schopt * Het begint inmiddels vaker te gebeuren dat ik géén notificatie krijg terwijl ik wél notificaties heb ingesteld, zoals SABnzbd.

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
* Bump * Week verder inmiddels... :P (Jaja, ik weet het, het is druk, maar ik hoop dat de aandacht niet weg is van dit topic

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 06:40
Je hoeft niet te bumpen ;)

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Hebben de devers een uitgebreidere lijst van topics dan of filteren zij openstaande topics? ;)
Doordat ik het topic niet meer in de lijst zag staan begin ik te denken dat het topic aan de aandacht ontglipt en een ander topic van mij had ook sneller antwoord gekregen, vandaar. :)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 16-01-2013 12:48 ]

• Misha
We hebben een apart ticketsysteem buiten het forum om dat meer op ons eigen werkproces is toegespitst :) daar staat het e.e.a. gewoon in

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Ah, maar devtrack kan ik niet meer in... Vandaar dat ik het hier had gemeld. :)

• Misha
We zijn al enige tijd afgestapt van Devtrack. Tegenwoordig gebruiken we JIRA :)

• Misha
Ik heb zojuist wel een notificatie gekregen van een update voor Plex. Heb je deze ook ontvangen?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Sorry voor late reactie, maar nee, deze notificatie heb ik niet ontvangen.
Het springt bij mij van Oktober naar Januari, over 2 V&A advertenties die ik als ongepast had gerapporteerd.

• Misha
Heel vreemd. Ik krijg het wel. Ook laatst een voor CouchPotato. Zie screenshot.

Notificatie

Zou je het eens uit je inventaris kunnen verwijderen en opnieuw kunnen instellen?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dat heb ik in het verleden met diverse (stuur)programma's al geprobeerd, maar mocht niet baten.
Ik heb juist dit topic gemaakt, omdat ik Sick Beard heb toegevoegd, maar dat de meuktracker rechtsbovenin aangeeft dat het niet het geval is, als ik vervolgens via Inventaris op hebben klik en vervolgens het vinkje voor meukalerts aan wil zetten.

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 05-02-2013 16:08 ]

Pagina: 1