hoi allemaal. ik heb iets meer dan een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht met de bedoeling om er lekker me te gamen. helaas op het moment dat ik spellen draai die meer vragen van de mijn pc loopt hij consequent binnen enkele minuten vast. simpele MMOs (guildwars 2, star trek online en eve online) en oude games doet hij zo maar zwaardere spellen zoals skyrim, falout 3, diablo 3 en civilication 5 duurt de pret maximaal 15 min. het scherm word zwart (soms met verticale lijnen) en de enige redding is de reset knop. mijn eerste instinct was daardoor de videokaart maar ik heb mijn pc al twee keer ter reparatie terug gebracht waarbij de video kaart toch al op zijn minst een keer is vervangen. dit zonder resultaat. het kan misschien iets heel simpels zijn of een comptabiliteitsprobleem maar ik weet het zelf niet meer. ik heb met DxDiag een overzicht van mijn systeem gemaakt en bijgevoegd. ik hoop dat jullie daar wat aan hebben. ik wil gewoon weer al mijn spellen kunnen spelen en niet slechts de helft.
kan iemand hier vertellen wat er mis is met mijn pc? zo ja dan is mijn dank groot.
mochten jullie extra informatie nodig hebben vraag er dan om dan zal ik het er bij posten
moederbord: asus P8z68-V LX
processor: i7 2600
videokaart: Asus radeon HD7970 direct cu II
HDs: OCZ Vertex 3 120 gb 2,5inch SSD
Westrn Digital SATAII 3,5 inch 1.0 TB 64mb
Geheugen: DDR3 8gb kit pc1600
voeding: coolermaster GX 750Watt
bestuing: windows 7
kan iemand hier vertellen wat er mis is met mijn pc? zo ja dan is mijn dank groot.
mochten jullie extra informatie nodig hebben vraag er dan om dan zal ik het er bij posten
moederbord: asus P8z68-V LX
processor: i7 2600
videokaart: Asus radeon HD7970 direct cu II
HDs: OCZ Vertex 3 120 gb 2,5inch SSD
Westrn Digital SATAII 3,5 inch 1.0 TB 64mb
Geheugen: DDR3 8gb kit pc1600
voeding: coolermaster GX 750Watt
bestuing: windows 7
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2013 22:55 ]