Toon posts:

Hulpvraag 3d scherm en videokaart.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers, ik heb sinds 2 maanden een hp 2311gt 3d scherm van hp en daarbij een videokaart van ati radeon 5670 hd. Volgens google zou ik hiermee 3d games en video's moeten kunnen kijken. Bij de installatie van het scherm zat ook een aantal 3d trailers en deze speelde die ook idd in 3d af. Echter, als ik 3d wil kijken via youtube dan gebeurt er niks en kan er niet achter komen hoe ik dit nou moet instellen secu doen.

2de vraag, er zijn natuurlijk 3d games, kan iemand mij er 1 opnoemen die ik kan downloaden om te kijken of het ook echt werk. De pc is hp elite 550nl 16gb werkgeheugen met een i7 processor.

Alvast thanxs voor de hulp!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Via youtube werkt ook helemaal niet (nvidia) bij AMD zal het ook wel niet werken

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-02 22:18

Thomg

Aww yiss

De eerste game die me opkomt is Minecraft. Niet omdat ik niet veel spellen speel, maar die weet ik toevallig nog.

[ Voor 45% gewijzigd door Thomg op 01-01-2013 22:31 ]

• Terrorjoekel
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-01 21:02
Minecraft maakt toch gebruik van anaglyph 3d? Dat is het type 3d waarbij je met een rood en blauw glas en 3d effect maakt. Bij Nvidia weet ik dat H.A.W.X. 2 leuk is in 3d(wel stereoscopisch) . Verder heb ik gevonden dat crysis 2 sowieso in 3d kan op AMD kaarten. Er moet namelijk wel 3d support zijn voor de game. 3d is iets wat volwassener op Nvidia kaarten, net zoals dat eyefinity volwassener is als surroundvision.

[ Voor 0% gewijzigd door Terrorjoekel op 01-01-2013 22:54 . Reden: Typefoutje gecorrigeerd ]