Toon posts:

internet klm

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

Verwijderd

Topicstarter
wist niet waar ik mijn bericht moest plaatsen maar ik denk hier. ik wil graag weten in welke airline ik kan internetten. bedankt! :)

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:04
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:30:
wist niet waar ik mijn bericht moest plaatsen maar ik denk hier. ik wil graag weten in welke airline ik kan internetten. bedankt! :)
Kudo's voor de korte intro. Wil je weten dat je kan vliegen tussen Dubai en Katmandu en daar WiFi op hebt? Of heb je een voorkeur van een vliegveld waar je vertrekt en misschien ook naar waar je wilt.

Ps: Zou je daar echt voor bijbetalen? Voor die korte tijd zonder internet?

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik wil weten of ik op die vlucht wifi heb. niet dat ik met een paar 1000 km kabel uit het raam hang( :) )
ja is erg belangrijk voor mijn werk en als ik vlieg dan vlieg ik grote afstanden

Verwijderd

Topicstarter
maakt niet uit van wat voor vliegveld en vlieg naar allerlei bestemmingen

• leenm
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-11 07:05
Voor je werk, dan laat je dat toch lekker uitzoeken door het boekingskantoor?

Prijzen vallen volgens mij wel mee: https://www.aa.com/i18n/urls/entertainmentOnDemand.jsp#wi-fi

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Ten eerste: welkom op GoT.

Helaas moet ik je eerste topic direct afschieten, want het voldoet niet aan onze regels. Wij verwachten een stukje eigen initiatief van de gebruikers. Je kan prima zelf op zoek bij de KLM om te vragen of zij WiFi aanbieden. Zo ja: Top, jij blij, zo niet: Pech gehad. Dan stel ik voor dat je een goed boek meeneemt.

Moet je nog kiezen:
Dan kan je dat toch ook gewoon vragen aan de verschillende luchtvaart maatschapijen?

Ik zie verder geen discussiewaarde in dit topic. We zijn geen helpdesk.. Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad..

[ Voor 48% gewijzigd door Equator op 02-01-2013 07:39 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.