Voor het nieuwe jaar zoek ik een nieuwe Game Comp die een aantal jaren mee kan.
Deze comp zal puur en alleen gebruikt worden om op te gamen. Al het andere gebeurt op mijn Mac.
Dus geen behoefte aan grote HD een redelijke SSD lijkt mij dus voldoende.
Budget: 1500 zonder rand apparatuur.
Games die erop worden gespeeld:
Swtor, Lotro, Assassins creed.
Op zich geen bepaalde voorkeuren, heb gelezen dat Assassins creed de voorkeur geeft aan Nvidia kaarten vandaar de keuze hiervoor.
Wil graag Swtor op 3 monitoren set-up spelen. Op goede kwaliteit, vandaar de keuze voor de GTX680 4gb versie.
Ben uitgegaan van de game systeem setup, wil waarschijnlijk wel gaan overclocken.
Verder geen eisen, stroom verbruik is niet interessant omdat hij niet heel de dag aan zal staan, hij is echt alleen om te gamen daarna gaat die weer uit.
Hij moet wel goed kunnen koelen, hij staat redelijk ingebouwd onder mijn bureau, met de radiator er redelijk dicht achter, ik weet niet of dit een probleem gaat vormen.
Denken jullie dat de voeding het uithoudt? of toch kiezen voor een 500W of meer?
Wat denken jullie ervan?
Deze comp zal puur en alleen gebruikt worden om op te gamen. Al het andere gebeurt op mijn Mac.
Dus geen behoefte aan grote HD een redelijke SSD lijkt mij dus voldoende.
Budget: 1500 zonder rand apparatuur.
Games die erop worden gespeeld:
Swtor, Lotro, Assassins creed.
Op zich geen bepaalde voorkeuren, heb gelezen dat Assassins creed de voorkeur geeft aan Nvidia kaarten vandaar de keuze hiervoor.
Wil graag Swtor op 3 monitoren set-up spelen. Op goede kwaliteit, vandaar de keuze voor de GTX680 4gb versie.
Ben uitgegaan van de game systeem setup, wil waarschijnlijk wel gaan overclocken.
Verder geen eisen, stroom verbruik is niet interessant omdat hij niet heel de dag aan zal staan, hij is echt alleen om te gamen daarna gaat die weer uit.
Hij moet wel goed kunnen koelen, hij staat redelijk ingebouwd onder mijn bureau, met de radiator er redelijk dicht achter, ik weet niet of dit een probleem gaat vormen.
Denken jullie dat de voeding het uithoudt? of toch kiezen voor een 500W of meer?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 203,95 | € 203,95 |
1 | MSI Z77A-G45 | € 98,99 | € 98,99 |
1 | EVGA GeForce GTX 680 Classified | € 574,50 | € 574,50 |
1 | Corsair Carbide 500R Black | € 99,80 | € 99,80 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 34,99 | € 34,99 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 37,95 | € 37,95 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,99 | € 16,99 |
1 | Seasonic G-Serie 450Watt | € 68,70 | € 68,70 |
1 | Samsung 840 series Pro 256GB | € 215,- | € 215,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.350,87 |
Wat denken jullie ervan?