Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[mediaplayer] med8er 1000X3D

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mediaplayer aanschaffen welke 3D films (en natuurlijk muziek) kan afspelen. Op dit moment kom ik alleen de 1000X3D van Mede8er tegen die volgens recensies behoorlijk functioneert en stabiel is (review op tweakers gelezen, met discussie over prijs-kwaliteit verhoudin). Ik wil mediaplayer aansluiten op onkyo 708 reciever. Interne HD is niet nodig. Ik wil gebruik maken van aparte opslag via modem/router verbonden. Tevens moet dit via app te bedienen zijn. Kortom, de specificaties en recenties overziend, zou apparaat moeten voldoen.Daarnaast heb ik nog geen goed over gebruikersinterface (schijnt op papier overzichtelijk en simpel te zijn).
Echter enige twijfel is of deze mediaspeler wellicht too much (vormgeving is wel aardig maar ik wil het toch niet in zicht hebben). Heeft iemand tips, ervaringen of alternatief?

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:55
Ik heb de nieuwe Med8er MED600X3D en ben er heel tevreden over :)

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03
Tja, vormgeving dat blijft persoonlijk.

Je zoekt een speler die 3D kan en betrouwbaar werkt. Volgens jou onderzoek komt daar alleen de Mede8er uit (waar ik je groot gelijk in geef). Veel keuze heb je dus niet.
Ik kan je ook geen alternatieven geven.

Mijn mening. Hang niet zo aan 3D het is gewoon een gimmick. Zonder 3D is de keuze veel groter (3D SBS of Top/Bottom kan met iedere speler)