Heb thuis telenet modem en router. Gezien het WiFi signaal te zwak is in sommige plaatsen van het huis heb ik een repeater van d-link geïnstalleerd (d-link DAP -1360) waardoor ik overal in huis signaal heb. Met mijn laptop en Ipad werkt het prima. Ik kocht onlangs een nieuwe desktop met windows 8. Maar het lukt me niet om aansluiting te krijgen via Wifi op het internet. De computer meldt: Wifi heeft geen geldig IP-configuratie. Mijn vraag is: Hoe kan ik dat instellen? Via LAN-verbinding werkt het wel. Vriendelijke groet.
Dat gaat als volgt:
Zorg dat op je pc je wifi-kaart áán staat, dubbelklik het wifi-icoontje rechtsonder in je systray, Dan selecteer je je draadloze netwerk, vul eventueel een inlognaam en wachtwoord in, en klik op verbinding maken. Als je al die stappen helemaal goed hebt gedaan, is je pc draadloos verbonden met je netwerk. Veel succes!
Zorg dat op je pc je wifi-kaart áán staat, dubbelklik het wifi-icoontje rechtsonder in je systray, Dan selecteer je je draadloze netwerk, vul eventueel een inlognaam en wachtwoord in, en klik op verbinding maken. Als je al die stappen helemaal goed hebt gedaan, is je pc draadloos verbonden met je netwerk. Veel succes!