Logitech optical mouse doet raar

Pagina: 1
Acties:

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:38
Mijn logitech optical mouse doet raar:

Als ik gewoon aan het werk ben dan opeens springt mijn pijltje over het hele beeld heen en weer, dan moet ik mijn muis optillen en weer neerzetten dan gaat het weer even goed en na een paar minuten begint het weer...er zit geen vuil in ofzo...

Hij zou ook geen problemen moeten hebben met scannen want het is een houten bureau...

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:46
Dat heb ik ook alleen bij mij doet hij met maar in een radius van 1cm2 (op mijn scherm dan - 1024x768)... als ik hem van de chello :r muismat afhaal en op mijn witte houten bureaublad leg is het voor mijn gevoel minder, maar niet afwezig.

Ik gebruik overigens geen drivers van Logitech, maar gewoon de standaardtroep van win2k (hij werd gewoon herkend en alles werkte, dus waarom onstabiele extra drivers installeren).

edit:

in win98se heb ik het ook, ook zonder drivers...

• speedfreak_be
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-02 13:12
same here, ik heb nu regelmatig het probleem als ik UT speel, dan kan ik ineens niet meer draaien, dan moet ik dus ook de muis optillen en dan werkt ze terug en het is een gewoon wit bureaublad. Ik ben er echt niet tevreden over, moesten de nylon schuifpadjes(of hoe je het ook noemt)van me MS muis niet versleten zijn, dan zou ik die nog gebruiken. Ik ga zelfs terug een muis met bal nemen denk ik, veel goedkoper en een optical gaat niet langer mee, nu zijn het niet de rolletjes die verslijten, maar de padjes en zolang je die niet apart kan kopen is een optische muis ook na een aantal maanden onbruikbaar.

Speed is nothing without control, but who cares

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:06

bfm

Wat nog wel es wil helpen is een zwart stuk papier onder je muis te leggen, dan werkt de muis toch ietsje beter. Kan ook dergelijke problemen oplossen, soms al er een sleufje in het hout zit kan dat ding nogal van slag raken.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 00:02 schreef bfm het volgende:
Wat nog wel es wil helpen is een zwart stuk papier onder je muis te leggen, dan werkt de muis toch ietsje beter. Kan ook dergelijke problemen oplossen, soms al er een sleufje in het hout zit kan dat ding nogal van slag raken.
Een a4-tje op je bureau plakken werkt ook goe ;)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

ik heb er zelf geen last van, maar misschien helpt het als jullie mouseware installeren :?

Verwijderd

Ik heb er ook last van gehad, ik heb nu zo een surface mousmatje en heb nergens last meer van tijdens het gamen gelukkig...

Verwijderd

Als die rubbertjes onderaan de muis versleten zijn koop je tochn gewoon MouseSkatez .

Verwijderd

Hey,ik ken dit ook...
Bij mij was het trillen van de muispijl ook maar op een vlakje van 1 cm2...
Maar nu ik er even over nadenk heb ik dit niet meer sinds ik met een ander mainboard werk!
Vreemd...

/edit
Oude mobo was een Gigabyte 7IXE4 , de nieuwe een MSI K7T266

Greetz PE

• Quinny
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:38
Hmm...zal ff een muismat proberen.

Ik heb een Gigabyte 6VXE+ geloof ik....

Verwijderd

...\..\..hmmm...ik heb hetzelfde gebeuren.....kutzooi...

Verwijderd

Heb ik ook weleens gehad, kwam door het irritante dunne laagje zweet dat op m'n muismat opbouwde, ik zat altijd in angst af te wachter tot ik wéér gefragged werd, andere muismat doe wonderen, zo'n glimmende met leuke plaatjes werkt niet bevordelijk voor je optical logitech muisje...
Pagina: 1