Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voyagerscout
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-10-2024
Hallo allemaal
Ik weet niet zeker of ik nu precies in het goede forum zit, aangezien dit toch wel onder een aantal onderwerpen kan vallen:P
Ik heb laatst mijn Asetek Waterchill Xtreme weer uit de motteballen gehaalt. Hierbij zit een Waterchill pomp, met een usb connector. Helaas kan ik de cd nergens meer vinden, waar de driver en de ChillControl software op stonden.
Ik heb overal op internet gezocht, en zelfs Asetek gemailt, maar so far niets gevonden.
Ik vroeg me af, heeft een van jullie misschien dezelfde set? En daarbij de juiste software?
Mvg Jules

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Misschien kun je de software die geleverd wordt bij de Antec Kuhler modellen gebruiken? Deze worden ook gefabriceerd door Asetek en hebben een usb aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:05

player-x

Disruptive by design

AktiveHate schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:18:
Misschien kun je de software die geleverd wordt bij de Antec Kuhler modellen gebruiken? Deze worden ook gefabriceerd door Asetek en hebben een usb aansluiting.
Nee dat werkt niet, ik weet wel dat er een zelf geschreven alternatief is voor Chillcontrol, heb het zelf ook gebruikt, alleen kan ik het niet meer vinden, of weet ik ook niet meer hoe het hete.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?