[V&A] Eigen afbeelding wordt niet weergegeven in advertentie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131460

Topicstarter
Ik heb de afgelopen dagen meerdere advertenties geplaatst. Bij één van de tien actieve advertenties en bij één advertentie die ik nog moet activeren krijg ik geen eigen afbeeldingen (zichtbaar) geplaatst. Enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn? Het gaat hierbij om producten die niet in de database voorkomen, in dit geval twee I/O-shields voor moederborden en een UltraSCSI-controller van Iomega. Het betreft eigen gemaakte foto's van deze producten.

Graag een antwoord op mijn vraag. Bij voorbaat dank.

Tweaker Spookman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Berichten: 1".... Tip: Als je nieuw bent op dit forum, gebruik de zoekmachine ;)
Er zijn nogal wat problemen met advertenties en foto's plaatsen gaat ook nog wel eens mis.

http://gathering.tweakers...earchtimeout]=30#hitstart

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 31-12-2012 18:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Raven, bedankt voor de tip. Heb inderdaad weinig ervaring met het forum.

Is er een maximum grootte verbonden aan te uploaden eigen afbeeldingen?

Ik heb op het forum gezocht, maar niet gevonden.

Graag een antwoord op mijn vraag. Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen flauw idee, kan er in ieder geval niet zo gauw iets over terugvinden. Denk dat het gewoon een kwestie van proberen is. Als het niet goed is zou er wel een foutmelding moeten komen..

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:03

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Maximum grootte voor een foto is 2MB. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah, weten we dat ook weer. Misschien een idee om dat bij reviews: Tweakers FAQ** te vermelden? ;)
Of op de pagina waar je de pics kan toevoegen aan een advertentie.

**Ik heb trouwens Google moeten gebruiken om dat ding te vinden. Mis ik iets of staat de link naar de V&A FAQ nogal verborgen?

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 01-01-2013 16:29 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zeer bedankt tweaker FlipFluitketel. Ga bij thuiskomst gelijk even kijken naar de bestandsgrootte van de foto's.

...

Bestandsgrootte van de foto's bedraagt inderdaad meer dan 2 MB.

Wat betreft de vraag van Raven:

Zie helemaal onderaan op een willekeurige webpagina van de website en klik op "Over Tweakers". Nu kom je uit bij "Tweakers FAQ". Scroll nu helemaal naar beneden voor de inhoudsopgave. Klik hier op "4. Pricewatch: Vraag en Aanbod / Beoordelingen" om uit te komen bij de FAQ over Vraag & Aanbod.

Groeten, tweaker Spookman

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131460 op 02-01-2013 05:15 ]

Pagina: 1