Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2012: tv-markt in de ban van oled en 4k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
reviews: 2012: tv-markt in de ban van oled en 4k
Daarin waren ook afschrijvingen op de overname van Sanyo en kosten als gevolg van de natuurrampen in Japan en Thailand verdisconteert
Verdisconteerd dient met een D aan het einde geschreven te worden.

edit:
De reden dat dit in een apart topic staat en niet in het spelfoutjestopic is dat ik dacht dat verdisconteren niet het juiste woord zou zijn in de context, maar ik ben erachter gekomen dat het woord breder gebruikt wordt dan ik dacht. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 15:32 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-11 02:33

PcDealer

HP ftw \o/

reviews: 2012: tv-markt in de ban van oled en 4k
Overigens waren de smalle bezels bij de LM960V een echte prestatie. Het paneel van die tv had een zwart randje van slechts 2mm breed. Dit was mogelijk doordat de led's van de backlight niet aan de randen van het paneel, maar erachter zitten. Door gebruik te maken van zijn Nano Full Led-backlighttechnologie was de LM960V voor een tv met local dimming toch relatief dun. Helaas was het local dimming-effect in combinatie met het ips-paneel te subtiel voor een diepe zwart-weergave.
- voor "het paneel" staat een overbodige spatie/inspring
Hoewel Sharp net als andere tv-fabrikanten kleinere en middelgrote tv's aanbiedt, ligt de kracht van het bedrijf bij de productie van zeer grote lcd-panelen, waarvoor de relatief nieuwe lcd-fabriek in Sakai specifiek neergezet is. Was vorig jaar nog 80" de grootste beeldformaat dat Sharp in de Verenigde Staten kon leveren, in 2012 kondigde het bedrijf op de IFA-beurs in Berlijn een 90"-lcd-tv aan. Het formaat daarvan is vergelijkbaar met een twijfelaarbed.
- zo ook hier voor "neergezet"

[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 02-01-2013 11:57 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 22:36
Heb de spelfoutjes even aangepast. Volgende keer hiervoor gewoon het 'spel- en tikfoutjes'-topic gebruiken ;). Heb ook even de door 'fondacio' aangedragen fouten verbeterd. -> fondacio in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41"