Toon posts:

Dual Mobo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien een bedrijf waar ik stage heb gelopen mij liever in natura uitbetaald (belastingtechnisch :) ), wil ik een leuk systeempje bouwen. Dus een dualtje, aangezien AMD nog een beetje op zich laat wachten en het bedrijf ook een beetje druk begint uit te oefenen over dat ze nu wat willen, dus maar een dual P3 systeempje. Ben al uit over rest van config, moet alleen nog een leuk overclockbaar dual mobo vinden. Maar op mijn huidige BP6 mobo na, is er over verder geen een ander dual mobo iets leuks te vinden.... wie weet wat, of kan mij in ieder geval helpen meer te vinden. Het liefst dus ook op FSB's van boven de 133, en de enige die betaalbaar is (geen RIMM)lijkt mij de Tyan Tiger 133, maar als want de SuperMicro PIIIDME wordt niet veel over duidelijk gemaakt en ik heb eigenlijk over beide borden mijn twijfels. Ook al naar P2B-D gekeken, maar zie dat max FSB slechts 112 is en wil juist leuke FSB voor betere prestaties hebben. Enige wat bij BX probleempje zou kunnen zijn is de AGP divider, maar weet nog niet hoe de 3D Prophet II 64 het ermee zal doen, ff op iets meer tests wachten, maar zou graag meer horen....? Hardstikke bedankt!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:34

winnie

de poes...

Misschien een [enter] in je verhaal en wat leestekens. Dat zou wel helpen in je verhaal. En anders een samenvatting.
Waarom een dual als een single athlon@900 qua prestaties met win2k aardig in de buurt komt/blijft, en onder win9x beter is?