Sometimes you need to plan for coincidence
Laatste alinea op p5, ontdekt ipv ontdenktOverigens is er ook goed nieuws: dit jaar zijn veel minder kwetsbaarheden ontdenkt in mobiele besturingssystemen,
Die mag je ook in Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41 melden.Groentenboer schreef op maandag 31 december 2012 @ 08:25:
[...]
Laatste alinea op p5, ontdekt ipv ontdenkt
Dat stukje gaat enkel over Java en lijkt me dus juist zoals het hier staat.Groentenboer schreef op maandag 31 december 2012 @ 08:21:
[...]
Daar moet volgens mij nog "Oracle" tussen. Staat op reviews: 2012: de digitale wereld is onveilig, één-na-laatste alinea
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Jah, I know. Maar hij kwam vlak na de vorige, dus als de redacteur hem dan toch open heeft...Zethiel schreef op maandag 31 december 2012 @ 08:58:
Die mag je ook in Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41 melden.
Dan lees het nog maar eens, zoals het er nu staat klopt het grammaticaal niet. Het is of Oracle tussenvoegen, of "de".Dat stukje gaat enkel over Java en lijkt me dus juist zoals het hier staat.
Maar toch bedankt voor je input
[ Voor 3% gewijzigd door Hmmbob op 31-12-2012 09:28 ]
Ja klopt, het leest inderdaad een beetje raar, dat kan andersGroentenboer schreef op maandag 31 december 2012 @ 09:28:
[...]
Jah, I know. Maar hij kwam vlak na de vorige, dus als de redacteur hem dan toch open heeft...
[...]
Dan lees het nog maar eens, zoals het er nu staat klopt het grammaticaal niet. Het is of Oracle tussenvoegen, of "de".
Maar toch bedankt voor je input
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149