Enkele vragen over de Wii U...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 362996

Topicstarter
Hallo Tweakers,
Ik heb sinds kort een Wii U premium pakket gekocht. Nu had ik begrepen dat ik spellen kan opslaan/installeren op de Wii U zodat ik niet steeds de disc er in hoef te doen. Maar ik heb echt geen idee hoe en kan het ook niet vinden op internet.

Daarnaast had ik een vraag over de remotes. Ik heb 4 namaak 'Wii motion plus inside'- remotes gekocht. Deze blijken allemaal te werken, maar de verbinding verbreekt met regelmaat. Ik ben nu van plan om deze weg te doen en de officiële Wii controllers te kopen. Zal het probleem daar aan liggen denken jullie?

Ik ben niet zo technisch ingelegd als het gaat om consoles. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik dank jullie voor de eventuele tijd en moeite.

Steable :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-07 14:21
Wat punt 1 betreft - je kunt inderdaad spellen installeren op het interne geheugen, maar dat kan alleen als je ze uit de E-Shop koopt. Met spellen die je op schijf koopt, kan dat niet. Ik weet ook niet of hier plannen voor zijn, maar op dit moment kan het niet en is er dus ook niets voor aangekondigd.

Wat de remotes betreft, geen idee. Ik heb alleen originele remotes en die synchen prima, maar ik gebruik ze op dit moment niet (ik koop het ding voor de nieuwe games dus die speel ik nu) dus ik heb ook geen idee of de sych makkelijk wegvalt. Er loopt al een topic hierover, trouwens, dus daar zul je dan meer aan hebben.