Geachte heren en dames,
Na een succesvol topic hier over mijn game pc, welke nu zeer top werkt, nog een verzoek.
Ik heb voor een maat van mij een pc samengesteld, welke ik redelijk zeker over ben maar graag nog een paar ogen over wil laten rollen.
Doel van systeem:
Moederbord, gezocht naar een geschikt socket, vier usb 3 poorten, HDMI out, optische out. Kwam ik uit op dit moederbord, volgens de reviews ook niet slecht.
SSD, om een lekker snappy systeem te krijgen. Opslag is wat aan de lage kant, maar maat heeft aangegeven nooit veel films op zijn systeem te hebben.
Geheugen, goedkoop 1333mhz 8 GB. Wat moet ik hier meer over zeggen.
Voeding, komt uit de BBG November. Volgens mij een goede keus.
Behuizing, puur op de looks en USB3. Vanwege slechte levertijd sta ik open voor alternatieven.
Monitor, goedkoop Full HD scherm. Geen IPS vanwege duurder prijskaartje, worden geen foto's of iets dergelijks op bewerkt. Films worden gekeken op een TV 10m verderop.
Het systeem:
Vraag:
Komt er een koeler bij de AMD A10-5800K?
Graag hoor ik van jullie als dit een goede keus is, bang for buck en stabiel. Want volgens mij heb ik zo een lekker snel systeempje in elkaar gezet voor de gekozen doeleinden.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
Na een succesvol topic hier over mijn game pc, welke nu zeer top werkt, nog een verzoek.
Ik heb voor een maat van mij een pc samengesteld, welke ik redelijk zeker over ben maar graag nog een paar ogen over wil laten rollen.
Doel van systeem:
- Downloaden
- Film kijken op Full HD (met optisch geluid)
- Office werk
- Internet
- Lichte games (Browser)
Moederbord, gezocht naar een geschikt socket, vier usb 3 poorten, HDMI out, optische out. Kwam ik uit op dit moederbord, volgens de reviews ook niet slecht.
SSD, om een lekker snappy systeem te krijgen. Opslag is wat aan de lage kant, maar maat heeft aangegeven nooit veel films op zijn systeem te hebben.
Geheugen, goedkoop 1333mhz 8 GB. Wat moet ik hier meer over zeggen.
Voeding, komt uit de BBG November. Volgens mij een goede keus.
Behuizing, puur op de looks en USB3. Vanwege slechte levertijd sta ik open voor alternatieven.
Monitor, goedkoop Full HD scherm. Geen IPS vanwege duurder prijskaartje, worden geen foto's of iets dergelijks op bewerkt. Films worden gekeken op een TV 10m verderop.
Het systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-5800K Black Edition | € 110,10 | € 110,10 |
| 1 | ASRock FM2A75 PRO4-M | € 60,40 | € 60,40 |
| 1 | Antec One | € 49,- | € 49,- |
| 1 | LG E2242T-BN Zwart | € 105,45 | € 105,45 |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 32,22 | € 32,22 |
| 1 | Antec HCG-520 | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Samsung 840 series SSD 120GB | € 88,- | € 88,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 504,12 | |
Vraag:
Komt er een koeler bij de AMD A10-5800K?
Graag hoor ik van jullie als dit een goede keus is, bang for buck en stabiel. Want volgens mij heb ik zo een lekker snel systeempje in elkaar gezet voor de gekozen doeleinden.
Alvast bedankt voor de genomen moeite.
[ Voor 0% gewijzigd door johiem op 30-12-2012 22:49 . Reden: Vraag toegevoegd ]