[PW] Te lage prijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:28
Ik was op zoek naar een scanner en vond o.a. de Canon CanoScan LiDE 210. De laagste prijs 16% lager dan die van de tweede aanbieder (60 vs 70 euro) en blijkt niet te kloppen, zie de website van Staples: http://www.staples.nl/pri...scanners/scanner-lide-210
Bovendien geven ze aan dat het product niet op voorraad is, zodat ook de 'levering binnen 3 dagen' me dubieus lijkt.

Kan men deze entry checken?

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:45

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Er heeft om 22:10 een automatische import gelopen, maar heb toch nog een handmatige laten lopen. Helaas bood dit geen soelaas, de verkeerde prijs blijft staan. Ik heb de prijs dan ook verwijderd, totdat Staples de fout weer heeft hersteld.

Overigens kan je zelf ook een melding doen van een verkeerde prijs, hiermee hoven je met je muis over de totaalprijs en klik je in de popup op 'Verkeerde prijs melden', waarna je je melding kwijt kan. Dan pakken mijn Sales-collega's het op en blokkeren de prijs waar nodig :) Overigens kan je dat meldpunt ook gebruiken om verkeerde koppelingen of, zoals in dit geval, een verkeerde levertijdindicatie door te geven. Voor nu heb ik dat dus gedaan, is bij deze niet meer meer nodig :)

Vanwege het bestaan van het meldpunt, zet ik hier een slotje op :)

Dit topic is gesloten.