Fractal design Define Mini niet meer leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 22:51
Ik zie net dat de fractal design define mini eigenlijk nergens meer leverbaar is. Is er een opvolger op komst ofzo, of is het echt het einde van die mini?

Als het echt het einde is van die mini dan vindt ik dat heel jammer, want het is een mooie degelijke kast en helaas is er (voor zover ik weet) geen vergelijkbare minitower die ook zulke prestaties heeft EN ook nog zo mooi uit ziet als 1 dichte zwarte doos (ofwel zo simplistisch mogelijk zonder gaas).. Een andere mooie vindt ik de Bitfenix ghost, maar die is er helaas niet in minitower variant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23:47
Het lijkt er qua voorraden idd op alsof de kast uitgefaseerd gaat worden, maar als je even goed zoekt dan zie je dat een aantal webshops in ieder geval zeggen de behuizing nog op voorraad te hebben. Ik zie nu ook dat deze behuizing idd op de website van Fractal Design onder 'discontinued' valt... dus wordt idd niet meer geproduceerd.

http://www.fractal-design...roduct&category=2&prod=58

Salland zegt nog twee stuks op voorraad te hebben: http://www.salland.eu/pro...ca-def-mini-bl.html?ref=2

En anders waag je toch even een mailtje richting 1 of 2 shops om te checken of de behuizing nog vanuit backorder te bestellen is? Anders eens tweede hands zoeken... meer opties heb je eigenlijk niet... buitenland misschien maar dan zullen de kosten al snel een stukje hoger zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door MicGlou op 30-12-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperDre
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06 22:51
De site van fractal design is mbt 'discontinued' niet zo duidelijk, ze zouden er beter aan doen om de categorie onderaan te plaatsen, want nu lijkt het alsof alles eronder ('accesoires', 'cases', etc) discontinued is, maar de define mini staat (gelukkig) niet in de lijst van discontinued products..

Ja, ik zag toevallig nog een 2e handsje hier in helmond, maar ik hou niet van 2e hands...

Maar ik zal er eens een mailtje aan wagen om te kijken of ze weten wat de oorzaak is..
thanx..

**3-dec-2013 9:30**
Net een reactie van Fractal design gehad, de Define mini is verre van discontinued en volgens hun gegevens zijn er op dit moment 2 containers vol op weg naar nederland, dus over niet al te lange tijd zou deze weer leverbaar moeten zijn..

[ Voor 21% gewijzigd door SuperDre op 03-01-2013 09:33 ]