Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb net op forum fok gevraagd of ik een jiayu g3 of een andere smartphone van 200 euro zou moeten kopen. Ik namelijk maar een budget van 200 euro. Ik kreeg een paar reacties, waarvan 1 die een video erbij geeft. Nu is mijn vraag: Geeft deze video een goed beeld van de Jiayu G3? Want ik had echt niet verwacht dat de kwaliteit zo goed was als in dat filmpje. De link van dat filmje is YouTube: Jiayu G3 review

Groeten Xaja

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 18:15 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:20
[JiaYu G3] Ervaringen en Discussie
Lees dit topic eens door...

Strava

Verwijderd

ik heb een aantal maanden geleden een jiayu g3 gekocht. fijn telefoontje, totdat de volume button het nog maar half deed, opzich niet zown probleem ma toch storend. een paar weken later ging de line out voor de hoofdtelefoon kapot dus ik kan ook al geen muziek meer luisteren met mijn toestel. hierna ging het achterkapje ook nog kapot. en hierna viel mij ook nog eens op dat ik geen 2gb aan intern opslag geheugen heb maar 500mb ofzo. super weinig dus ik loop nu tegen problemen aan als ik mijn apps wil updaten. heeft iemand een idee waar ik een nieuw moederboardje voor deze telefoon kan krijgen?

hoop graag op een andwoord!

groetjes wouter ;)

Verwijderd

probeer ebay eens

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
:Y

Hier kan dus (enigszins verlaat) een slotje op.

Dit topic is gesloten.