Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aankoopadvies: TV 46-51" max. 700euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort wil ik een nieuwe tv aanschaffen.

De eisen:
Schermdiagonaal minimaal 46 inch, maximaal 51"
Full HD
Smart TV
Ziggo gecertificeerd

Goede audiouitgang(5.1, via hdmi of optical?) i.v.m. homecinema en ingebouwde Ziggo tuner.

Gebruik:
TV kijken
Films kijken
Gaming(PS3)

Tv komt in de woonkamer, veel licht ( grote ramen, echter geen direct zonlicht op scherm), geen verduisteringsmogelijkheden overdag. Uiteraard wil ik de tv overdag wel gewoon kunnen gebruiken.

Enkele modellen welke interessant lijken:

Plasma:

pricewatch: Samsung PS51E550 voor 629euro.

pricewatch: Panasonic Viera TX-P50UT50 voor 599euro

LED:

pricewatch: LG 47LM620S voor 677euro

pricewatch: Sony KDL-46EX650 voor 715euro

pricewatch: Samsung Series 5 UE46EH5300W voor 599euro

Wat past beter bij mijn gebruik, plasma of led?

Zie ik modellen over het hoofd? Zit hier iets tussen wat beduidend beter of slechter is dan de concurrentie? Bij welke heb ik het meeste waar voor mijn geld?

Alvast bedankt voor de hulp.

Edit:

Qua design vind ik de LG en de Sony het mooist, deze worden dan geplaatst op de bijgeleverde voet.

De Panasonic en Samsungs vind ik minder mooi (zeker i.c.m. de voet), maar ook zeker niet lelijk, deze zouden dan worden opgehangen aan de muur.

Ik neig naar plasma, echter twijfel ik door de lichte kamer en eventueel inbranden van beeld, moet ik me hier zorgen om maken? Welke van de 2 plasma's is beter?

De Samsung is PVR ready? Klopt het dat ik hiermee een usb stick erin kan steken en alles(TV, gaming, blu-ray) kan opnemen en op mijn pc kan opslaan?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2012 20:02 ]

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03
De UT50 heeft wat meer moeite met beeld overdag dan een LED TV. Maar is nog altijd goed genoeg.

5.1 over optical uit van de TV kan meestal niet. Wel zou het met een ARC ondersteunde HDMI aansluitingen moeten werken. Ik ben hier verder niet mee bekend. Blader hier dus eens de handleidingen van de desbetreffende modellen na.

Mijn eigen korte ervaring met Panasonic Plasma (ongeveer 2 maand, komend vanaf een 2 jaar oude LED in jouw prijssegment) is zo overdonderd dat ik iemand niet gauw een LCD zou aan bevelen.
Dus: de Panasonic 50UT50