Problemen met 3 monitoren

Pagina: 1
Acties:

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-02 10:40

basdej

OutSystems Consultant

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb een nvida Geforce GTX 560 Ti, ik heb 2 computermonitoren, en 1 televisie. Het beeld van mijn hoofd-monitor (1920x1080) Dupliceer ik op de televisie. Ik heb een splitter gekocht voor Dvi, maar als ik mijn computer opstart met alle3 de schermen aangesloten, krijg ik alleen beeld op de monitor die kleiner is en geen beeld op de tv en mijn hoofd- monitor. Als ik 1 scherm aan de splitter aansluit, krijg ik beeld op dat scherm, en als ik vervolgens de kabel in mijn tv steek heb ik op alle3 de schermen beeld, zoals ik het wil.

Kan ik geen instelling wijzigen zodat ik geen kabels meer hoef te verwisselen om dit in orde te hebben?

alvast bedankt,

Bas de Jong

Hoi.

Verwijderd

Een splitter gaat niet werken:
-Sluit TV aan op HDMI
-Sluit hoofscherm aan op de poort waar nu je kleine scherm zit
-Sluit kleine scherm aan op 2e DVI poort

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Topicstarter
een Nvidia kaart kan maar 2 poorten tegelijk aansturen

Hoi.

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Topicstarter
iemand een idee?

Hoi.

Verwijderd

2de videokaart erin

• Ultrapc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-02 10:12

Ultrapc

Anyone steak?

Jep, nVidea kan maar 2 beeldschermen tegelijk aansturen, maar dupliceren zou volgens mij moeten werken, maar ik denk dat het in de software moet lukken (al is het mij nooit gelukt :) ) anders een simpel budgetkaartje erbij (GT220 ofzo)
Succes!

Allround.

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Topicstarter
oke, dus ik kan gewoon een goedkope kaart erbij hangen? en dan met sli ofzo? of hoe werkt dat? haha (ben er niet zo in thuis) 8)7

Hoi.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Gewoon een tweede kaart los, geen SLI. Hoewel het met een splitter wel zou moeten werken.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Topicstarter
nou ik heb dus een splitter, een passieve, maar het werkt helemaal niet goed

Hoi.

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 13:10

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

basdej schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:02:
een Nvidia kaart kan maar 2 poorten tegelijk aansturen
De nieuwe serie kan er 4 aansturen. Ik heb een GTX 660 en heb 3 monitoren en 1 tv aangesloten.

@ basdej

Je kan ze alle 3 aansluiten, enkel zal je als je de tv wilt gebruiken 1 monitor moeten uitschakelen en dan de tv inschakelen. Dit doe je dan softwarematig. Volgens mij moet dat wel werken.

[ Voor 27% gewijzigd door ocdaan op 02-01-2013 21:37 ]

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
basdej schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:30:
nou ik heb dus een splitter, een passieve, maar het werkt helemaal niet goed
Ja daar kan ik je dan ook niet mee helpen :+ Bij mij werkt het perfect, maar ik heb AMD. Ik heb toevallig de laatste paar jaar AMD gehad dus ben sowieso helemaal "uit" met de software.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• basdej

basdej

OutSystems Consultant

Topicstarter
ocdaan schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 21:33:
[...]

De nieuwe serie kan er 4 aansturen. Ik heb een GTX 660 en heb 3 monitoren en 1 tv aangesloten.

@ basdej

Je kan ze alle 3 aansluiten, enkel zal je als je de tv wilt gebruiken 1 monitor moeten uitschakelen en dan de tv inschakelen. Dit doe je dan softwarematig. Volgens mij moet dat wel werken.
Het lukt niet softwarematig, omdat ik 2 schermen op dezelfde poort heb, hij detecteert deze als 1 scherm, (wat ik ook wil want ik wil het zelfde beeld weergeven), alleen als ik dit aansluit voordat de computer opstart komt er helemaal geen beeld door deze poort.

Videokaart -> DVI 1 -> Hoofdmonitor + TV
Videokaart -> DVI 2 -> 2e monitor

[ Voor 5% gewijzigd door basdej op 05-01-2013 19:45 ]

Hoi.

Pagina: 1