Beste mede tweakers,
Graag wil ik wat advies voor een nieuwe videokaart in mijn huidige systeem. Ik speel de laatste tijd weer graag games en haal met mijn huidige kaart niet de gewenste frame rates met goede/hoge instellingen in deze games.
Gebruik:
Games die ik graag speel: COD MW3, Far Cry3, COD black ops 2.
Verder gebruik ik mijn PC ook zeer regelmatig voor Photoshop (geen video bewerking).
Mijn huidige opstelling:
Monitoren:
Budget:
Qua budget wil ik rond de 250,- a 300,- euro uitgeven.
Geluid:
Mijn PC staat onder mijn bureau, en de fans zijn zo afgesteld dat ik de PC tijdens normaal gebruik bijna niet hoor. tijdens games, staat mijn surround set zo hard dat ik hem zeker niet hoor
zit wil ik graag zo houden.
Ruimte:
De kaart moet passen in mijn huidige opstelling, moederbord & kast
Stroomverbruik:
Dit moet overeenstemmen met mijn huidige opstelling (550W voeding)
Onderzoek:
Zelf heb ik al wat reviews gelezen, en ik kom uit op een 660TI. De 670 en 680 serie zijn wat beter maar liggen buiten mijn budget. Voor FC3 is de 660TI nog aan de magere kant lees ik in diverse reviews, maar ik denk voor dit budget de beste keuze. COD black ops 2 moet ik makkelijk kunnen spelen denk ik zo.
Advies:
Graag advies of b.v. de http://tweakers.net/price...0ti-pe-2gd5-oc/overzicht/ een juiste keuze is om te plaatsen in mijn huidige opstelling. (past dit qua vorm en stroomverbruik). of is een andere kaart een betere keuze binnen mijn budget (250,- a 300,-)
Alvast bedankt.
Graag wil ik wat advies voor een nieuwe videokaart in mijn huidige systeem. Ik speel de laatste tijd weer graag games en haal met mijn huidige kaart niet de gewenste frame rates met goede/hoge instellingen in deze games.
Gebruik:
Games die ik graag speel: COD MW3, Far Cry3, COD black ops 2.
Verder gebruik ik mijn PC ook zeer regelmatig voor Photoshop (geen video bewerking).
Mijn huidige opstelling:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 187,20 | € 187,20 |
| 1 | Asrock Z68 PRO3 GEN3 | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Sapphire HD 6870 1GB GDDR5 PCI-e | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zalman CNPS10X Performa | € 29,95 | € 29,95 |
| 2 | Scythe Kama Flow 2 92mm - 1200RPM, 92mm | € 8,64 | € 17,28 |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3T1K2/8GX | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 22,- | € 22,- |
| 1 | XFX Pro 550W | € 54,50 | € 54,50 |
| 1 | Kingston SSDNow V+100 SVP100S2/96G (stand-alone drive) 96GB | € 0,- | € 0,- |
Monitoren:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Hanns.G HG281DJ Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Philips 190S8FS Zilver | € 0,- | € 0,- |
Budget:
Qua budget wil ik rond de 250,- a 300,- euro uitgeven.
Geluid:
Mijn PC staat onder mijn bureau, en de fans zijn zo afgesteld dat ik de PC tijdens normaal gebruik bijna niet hoor. tijdens games, staat mijn surround set zo hard dat ik hem zeker niet hoor
Ruimte:
De kaart moet passen in mijn huidige opstelling, moederbord & kast
Stroomverbruik:
Dit moet overeenstemmen met mijn huidige opstelling (550W voeding)
Onderzoek:
Zelf heb ik al wat reviews gelezen, en ik kom uit op een 660TI. De 670 en 680 serie zijn wat beter maar liggen buiten mijn budget. Voor FC3 is de 660TI nog aan de magere kant lees ik in diverse reviews, maar ik denk voor dit budget de beste keuze. COD black ops 2 moet ik makkelijk kunnen spelen denk ik zo.
Advies:
Graag advies of b.v. de http://tweakers.net/price...0ti-pe-2gd5-oc/overzicht/ een juiste keuze is om te plaatsen in mijn huidige opstelling. (past dit qua vorm en stroomverbruik). of is een andere kaart een betere keuze binnen mijn budget (250,- a 300,-)
Alvast bedankt.