Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[CIP]DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny

Pagina: 1
Acties:

• k.3nny
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 26-08-2014
a een overwinning op the party met de casemod compo heb ik 2 leuke prijzen gewonnen.

Daarbij gaat de Ek 240 LTx watercooling set nog even de kast in,

Maar De DangerDen Tower21 gaat alles behalve de kast in, Mijn Pink Phantom gaat binnenkort de verkoop in (omdat het kan)

en al mijn hardware moet dus in dat plastieke behuizingkje komen :O!

Om maar te beginnen :

Alles uitgestalt en kijken hoe en wat de case inelkaar moet, alhoewel ik heb me twijfels over de originele bouwtekening?

Daarna dit stukje speelgoed erbij gepakt, het leuke is dat hij een snapoff kop heeft :D dus kan het zaagje in 1 klik lospakken :D!

Waarbij we gelijk de flow restrictors verwijderd hebben ;)

Daarbij, de case kan je op elke manier in elkaar zetten hoe ik zou willen (zoniet maken we het passend net zoals de bovenkant die nu de onderkant is ;) )

Nadat ik 4 extra gaatjes had geboord en met m4 heb getapt kon ik de rubberen voetjes monteren op de bovenkant :O!

Zoals jullie nu kunnen zien heb ik hem Reversed ATX gebouwd, en dat bevalt me 10x zo meer als gewoon atx omdat ik nu een midplate opmaat kan maken met de fancontroller laag en de voeding ook nog eens op de grond!

En tjha? alles behalve het originele ;)

Natuurlijk binnenkort veel meer, wat ik wel weet is dat ik geen!!! cablemanagement heb lang achter! dus ik ga een mooi U balkje maken voor de 24 pins en de 3x 6 pins en 3x 8 pins van de GPU'S!

Hij blijft natuurlijk niet 100% origineel, kwa doorzichtigheid, maar 100& geen carbon plak shitzooi! en ook geen spuitbusjes!

Heeft 4! maanden tekoop gestaan, niemand die hem wou, na 2 weken op 50 euro gestaan te hebben heb ik het maar op gegeven, Na wat gekibbel heb ik maar besloten om wat energie in te steken om er toch maar wat leuker van te maken :)

Nadat ik zweerde van carbon shizzle af te stappen omdat het gewoon overused is, toch maar me laatste restje gepakt (kost geen geld immers)

Alles uit tekenen :)

Daarna alles uitgeknipt :)

alles plakken en afsnijden :)

Alle Fugly stalen boutjes vervangen voor inbus zwart (daarvoor bedank Peter ;) )

Toen alles maar inelkaar gemonteerd.

Toen de window sidepanel maar eens erbij gepakt, aangezien een "window" niet snel meer origineel, dan maar wat anders gedaan, lekker simpel, maar geeft wat meer diepte :)

Nogmeer crappy pics, maar met daglicht :P

Nieuw:
OCZ OCZSSD2-2VTXE120G, voor die 60 euro ;)

Gebruikte
Mobo en Cpu :)

Asus Rog maximus 3

Intel 875K
[img]http://desmond.**************/Himg217/scaled.php?server=217&filename=p1040184q.jpg&res=landing[/img]

Omdat het kan :)

mobotje met geheugen :)

Maaris in de case gepropt :)

plek zat ;)

Met zijpaneel.

Gaatjes voor de pompen :)

2 meter Acryl tube gehaald.

Eerste probeerseltje :)

Me werk plek :)

heaten buigen, afkoelen onder de kraan :)

hoever ik nu ben.

Morgen komen me fittingen binnen en kan ik alles aanpassen, meschien nog een tube wat bijbuigen oid, maar komt helemaal goed :)

Bp fittingen binnen gekomen:

Ssdtje binnen gekomen:

Daarna gelijk de tubes aangepast op de Kier manier (dat rijmt!)

Daarna was ik opeens klaar? haha ik ben weeris vergeten tussetijdse pics te maken :P

Cable management, zo goed mogelijk gedaan, ik heb nog geen budget voor alles te sleeven, dus komt zowiezo later, of gewoon niet, dat zien we vanzelf wel :)

Deurtje dicht, je heb btw 0.0mm ruimte tussen moboplate en zijpaneel, dus al de cables moesten tussen mobo en moboplate in!

een lapen tekst, nu kan je gewoon veel meer details zien :)

Ik heb wel lopen sleeven, gpu en 24 extenders gestoken, zwarte sata, random rode dingetjes gesleeved :)

En het beste van allemaal, even een boot gedaan :)

Picture update!

het systeem is volledig up and running!
Heb natuurlijk een paar tegenvallers gehad, me eerste U bocht van memory naar CPU was een plat kantje aan gekomen, dus een lekage zonder ook maar de pomp aangehad te hebben echt me eigen schuld dus :P

Daarbij had ik het probleem dat het druk niet kwijt kon, dus elke keer na het uitzetten van de pompen (2x mcp355) had ik een druppel lekage, na wat gekibbel in de chatbox was peter(l3p) met het geniale idee gekomen om een bleed/fill line te komen, dus gewoon een tube van 30/40 cm op het bovenste punt van het reservoir, wat als druk opvanger en fill line gebruikt kan worden :) nadat ik dat gedaan had werkte het volledige systeem PERFECT! nu aleen nog zorgen dat me loop rustiger werd, 2 pompen op 100% op een loop van 300ML is geen doen :) daarbij 1 pomp volledig uitgeschakeld, en me pc werkt perfect!

Ik ben echt blij met het verloop van dit voor mij nieuw iets kwa loops :)

Piics :)

Nu moet ik aleen nog een paar puntjes op de I zetten zoals de tubing even op poetsen ivm veel vingerplekken etc :) en vloeistof enzo, gaat helemaal goedkomen!

Wat erkenning is altijd leuk :

http://rog.asus.com/187782012/news/november-pc-mods-roundup/

http://www.bit-tech.net/m...bit-tech-modding-update/4

• Pharlap
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 23-07 17:05
Erkenning is altijd leuk, klopt ;)

En nog gefeliciteerd !

• k.3nny
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 26-08-2014
Thnks :)

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True