Ik mag eindelijk van mijn school een laptop gaan gebruiken, dus ben ik nu bezig een geschikte uit te zoeken. Ik heb al een beetje zitten rond kijken en zelfs wat besteld, namelijk deze maar aangezien de levering daarvan meer dan een maand gaat duren ga ik die annuleren. Ik zat nu te denken aan deze laptop te denken. Vooral omdat hij ongeveer aan al mijn eisen voldoet, die zijn namelijk dit:
Wat is jullie mening over de Samsung? En is er misschien een beter alternatief, ik vond eigenlijk het aanbod redelijk tegenvallen met mijn eisen.
- Wat ga je met je laptop doen? Hij gaat gebruikt worden op school en voor wat programmeren. Geen games, daarvoor heb ik mijn desktop.
- Wat mag je laptop gaan kosten? Maximaal €600.
- Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? Ja elke dag, de batterij moet het minimaal zo'n 350 minuten uithouden. En het beeldscherm mag maximaal ~14" zijn en minimaal 13".
- Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom? Naast het gewoonlijke (geen packard bell) niet echt.
Wat is jullie mening over de Samsung? En is er misschien een beter alternatief, ik vond eigenlijk het aanbod redelijk tegenvallen met mijn eisen.