Een beetje duidelijkheid mag wel zeg.. na alle vragen wordt me langzaam duidelijk dat je van een rol wil printen? Het zou een hoop vragen schelen als je duidelijk omschreef wat je nou eigenlijk wil
Maar je wilt je printer als een soort plotter gebruiken zeg maar?
(ik zie dat deze printer dat standaard niet ondersteund, dus je zult inderdaad aan het "hacken" moeten om dit voor elkaar te gaan krijgen lijkt me.
As on the previous model, no facilities are provided for using roll papers. However, like the Mark I, the Mark II has a Custom setting for paper sizes, although it's a little different from its predecessor, with a maximum size of 420 x 676 mm, compared with 431.8 x 558.8 mm for the previous model.
uit het zelfde stuk:
Don't buy this printer if:
- You want fast printing speeds or require high-volume production performance.
- You'd like to be able to print panoramas or banners longer than 676 mm. (This printer lacks facilities for roll paper printing.)
Dit is dus meer een vraag specifiek voor je type printer, en niet echt een algemene vraag over het printen van een foto.
Ik ben bang dat je aangewezen bent op een copyshop of zelf grondig in de software duiken om de boel aan te passen zodat het denkt te maken te hebben met een printer die het wél kan of iets dergelijks.
[
Voor 76% gewijzigd door
Felyrion op 30-12-2012 22:08
]