Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-07 14:38

Rub3s

+3 , omdat het kan

Topicstarter
Ok, ik heb sinds 3 dagen ( ;( ) een nieuwe lg tv (lg 37lm620s) en daarnet wou ik weer es een filmpje starten met een mediaspeler dus startte ik de mediaspeler op. Het beeld veranderde opeens flink. Ik heb van allerlei standaard dingen geprobeerd om het op te lossen (alle overige kabels eruit, stroom eraf, naar fabrieksinstellingen terugzetten), maar mij lukt het niet om dit op te lossen.

Heeft iemand misschien een gouden tip, is het een kwestie van wachten met de stroom eraf of wordt het helaas een enkeltje naar de winkel terug?

Voorbeeld van één van de eerste menu's die je tegenkomt nadat ik de tv weer op de fabrieksinstellingen had gezet:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/42430321/2012-12-29%2022.54.05.jpg
;( Was tot nu toe erg tevreden, maar dit is wel een flinke domper.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus tijdens het TV kijken geen probleem? Test andere kabel en of loop alle instellingen van zowel TV en Bron is na. Is dit via VGA is dus een monitor stekker neem ik aan ? Hoe staat de X-Box ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Welke kabel gebruik je trouwens tussen je mediaspeler en tv? Je kunt instelling locken normaal gezien.

[ Voor 15% gewijzigd door Damic op 30-12-2012 01:54 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:04
Ben zelf in bezit van een LG televisie.
Heb dit euvel een keer gehad toen ik van mijn mediaplayer terug ging naar tv, alle kleuren waren in de war.
Echter ging dit bij mij weg toen ik de tv uitschakelde en opnieuw inschakelde.

Wellicht helpt een update?
http://www.lg.com/nl/ondersteuning-product/lg-37LM620S
Gewoon downloaden en op een usb-stick zetten, let wel, de update moet uigepakt in een mapje genaamd "LG_DTV" geplaatst worden.
Usb stick in de tv en updaten.

De updates hebben bij mijn toestel veel narigheid verholpen.

Voor de rest, laat dit voorval de pret niet drukken. De toestellen van LG zijn prima apparaten. Als het toestel stuk is heb je gewoon pech gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door eltweako op 30-12-2012 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-07 14:38

Rub3s

+3 , omdat het kan

Topicstarter
@larsiano en damic
Helaas is het bij alles, zelfs de menus van de tv. Lijkt wel alsof een beeldverwerkingschip doorgebrand is. Soms is de onderste 200pixels van het scherm nog goed. (wisselt naar mate hoe 'ingewikkeld' de content is die hij moet laten zien.

@eltweako
Ik heb nu ook nog een nieuwere firmware van internet gehaald, maar ook die heeft helaas nog niks opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou eens contact opnemen met LG, als dit vaker voorkomt hebben ze misschien een oplossing of kunnen ze je tv repareren. Beter nog is terug gaan naar de winkel waar hij vandaan komt. De meeste winkels ruilen een tv die praktisch direct dit soort defecten vertoont in de winkel om of komen langs om hem te wisselen voor een nieuw exemplaar.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1