Sony Bravia HX850 - video's afspelen van netwerkshare

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494610

Topicstarter
Hallo,

Ik heb zins kort de Sony Bravia HX850 55inch.
Nu is mij bij de aankoop vertelt dat ik er films mee kan kijken die op mijn laptop/computer staan.
Nu heb ik hem al aangesloten op het netwerk maar als ik dan verder bij media kijk kan ik op geen een laptop/computer kijken. Iemand hier misschien een oplossing voor? Of Moet ik nog bepaalde instellingen doen?

Groeten,

Justin Dost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Staan er wel bestanden op je computer die af te spelen zijn op deze televisie? Je kunt namelijk niet elk bestand zomaar kijken omdat niet zomaar elke codec ondersteunt wordt.

Tevens kun je gewoon beter een mediaspeler aanschaffen. Gaat een hoop gedoe besparen die je met een televisie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mogelijk moet je DLNA activeren op je laptop/computer. Staat daar niks over in je tv-handleiding?

Ik gebruik zelf een losse mediaspeler (Zotac Z-Box) om wat meer onafhankelijk te zijn van wat mijn tv-fabrikant gangbare videoformaten vindt. Ik heb daarom geen ervaring met DLNA, want XBMC (mediacenter software die ik gebruik) kan gewoon met netwerkshares overweg.

Dit moet een goede handleiding zijn om DLNA op je laptop aan de gang te krijgen.

offtopic:
Ik heb de titel van je topic wat verduidelijkt. Aan "Sony Bravia HX850" kan niemand zien wat er aan de hand is. Wil je het toestel bespreken? Is er wat mis mee? Wil je hem kopen of heb je hem al? Als iemand je probleem oplost is het handig als mensen later met de juiste zoektermen jouw topic kunnen vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 30-12-2012 18:04 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards