Toon posts:

opgelicht door *knip*

Pagina: 1
Acties:
  • 607 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister ook al contact opgenomen met komplett, en als ik internet zo lees op diverse fora's en referenties op tweakers.net is dat ze erg slecht zijn en reageren niet op E-mail.

Des ondanks probeerde ik toch eventjes contact met komplett via E-mail, aangezien de medewerker aan de telefoon totaal niet vriendelijk was.

Het probleem is dat ik bij jullie een bestelling heb gedaan (24-12-2012) en mijn pakket zou 28-12-2012 geleverd worden, dit is ook gebeurd.
Op de doos stond 1/2 dus had verwacht misschien zit de rest in de kast of iets.

Toen ik thuis kwam en de doos uitpakte was er niks, geen processor, geen moederbord, geen geheugen, geen voeding.
Eigenlijk heb ik een hele dure kast gekocht bij jullie die maar 30 euro was, want de rest van mijn producten zijn foetsie.

Als ik de tracking door kijk staat er dat het pakket is opgehaald, echter heb ik de 28ste om 18.15 gebeld naar het kiala punt met als de vraag of ze nog even kunnen nakijken of er nog een ander pakket was op naam van Meijer.
Dit was niet het geval, met andere woorden ben ik dus een hoop geld kwijt maar heb ik geen producten gekregen, op de kast na dan.

De medewerker aan de telefoon zei dat hij niet kon nakijken of alle 2 de collies zijn verzonden, geen idee wat voor onzin dat is? Lijkt me toch wel dat er gezien moet kunnen worden of een pakket is afgeleverd of uberhaupt is verzonden of niet.

Ook heb ik alleen getekend voor de doos en niet voor het 2e pakket, aangezien ik die nooit heb gezien.
IK wil weten waar de rest van mijn producten zijn gebleven, de medewerker zei dat ik de kast wel terug kan sturen maar dat er vervolgens onderzoek gedaan moet worden waarom de andere producten kwijt zijn.

Dit kan ruim een maand duren, en dan krijg ik misschien geen eens producten.

Ik ben erg boos en had eigenlijk een compleet nieuwe computer twv 1500 bij jullie willen bestellen maar dat doe ik niet meer als ik geen eens een goedkope computer thuis krijg afgeleverd.

Dit kan toch niet??? iemand tips

toevoeging: jullie = komplett.nl (is kopie van mijn email maar iets aangepast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is het niet voorbarig om gelijk te concluderen dat je bent opgelicht? niet erg netjes

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fietsbel schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:03:
Is het niet voorbarig om gelijk te concluderen dat je bent opgelicht? niet erg netjes
hoe noem je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhm, voorbarig. En hoeze heb je het over jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:06:
Ehhm, voorbarig. En hoeze heb je het over jullie?
zie edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Misschien moet je ze een paar dagen de tijd geven om het probleem op te lossen? Komplett.nl is gewoon een Nederlands bedrijf wat onderdeel is van een grotere groep bedrijven. Oplichting is dus nogal overdreven lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Een dispuut. Ze geven aan mee te werken etc. dus misschien minder voorbarig zijn met zulke (harde) conclusies

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fietsbel schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:07:
[...]

Een dispuut. Ze geven aan mee te werken etc. dus misschien minder voorbarig zijn met zulke (harde) conclusies
Op de tracking staat dat ik heb getekend voor alles, terwijl dit niet het geval is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Was je er van op de hoogte dat de verzending uit 2 pakketten bestond?

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ja, een paar heel belangrijke tips.

1) Diep ademhalen en niet gelijk over de rooie gaan zoals in je openingspost
2) Zie 1)

Je bestelt iets rond de kerstdagen, en dan kan er wel eens wat fout gaan. Het is vervelend dat je je spullen nu niet gelijk hebt, maar men zal nu moeten gaan uitzoeken wat er gebeurd is, samen met de postbezorging. Dit kan even duren, zeker rond de feestdagen. Daar de wereld niet vergaat als je je spullen nu niet hebt, is het dan ook niet nodig om hier gelijk met grote woorden als "opgelicht" te komen en de firma zwart te maken.

Ik vraag me af of de door jou opgemerkte onvriendelijkheid te maken zal hebben met de manier waarop je hier tekeergaat.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 21:09:
[...]

Op de tracking staat dat ik heb getekend voor alles, terwijl dit niet het geval is
En is dat de fout van Komplett? is dat de fout van het Kiala punt, is het de fout van jou dat je niet goed hebt bekeken of het uit meerdere pakketten bestond? Kortom, zo zwart wit is het niet.
Er kan iets mis zijn gegaan bij komplett, iets bij kiala en de rit ertussen. Dus gelijk roepen dat het oplichters zijn is erg voorbarig en kortzichtig.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:08
Dit forum is niet om te ranten als iets er iets fout gaat en niet in een dag is opgelost.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.