Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smollys
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Het kan , gewoon de achterkant van het lcd paneel kuisen met natte speciale of gewone venster reiniger, wel redelijk droog .
afkuisen met een stof afnemende doek en terug monteren .
Koop gewoon eerst een nieuwe tv naar keuze , haal dan je vuile oude lcd TV uit elkaar , kuis het scherm langs de achterkant .
Kuis in een keer ook de lampen en het paneel voor de buislampen (gewoon een lichtbak ) , ,
Na ja , 3 a4 jaar roken bij een lcd tv laat zijn sporen na , hier echt heel veel , zwarte randen en bovenaan echt zwarte lijnen .
probleem is niet je voorkant van je lcd paneel , maar de achterkant .
Alles terug ok na he reanimeren van de oude lcd tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ik ben er na 2 keer lezen nog steeds niet over uit of dit nou een goed bedoeld adviestopic is, of dat het spam is, of dat er ergens een vraag verborgen zit over hoe je nou eigenlijk het beste een tv schoon kan maken.

Als iemand het wel denk te weten, hoor ik het graag :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Ik ben wel benieuwd wat TS precies gerookt heeft :p

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navlim
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-02-2024
Zo'n gele ontvetter in sprayfles van de lidl, die werkt super, zo heb ik mijn pc kast aanslagvrij gemaakt.

Canon 550D | 24-105 IS USM | 70-300 IS USM | 12-24 AT-X | 50 1.8 | YN565 | Cullman Magnesit 525M | Manfrotto 804RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235591

Switchie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:19:
Volgens mij valt ook het Belgische bier hem zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:46
Switchie schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:19:
Ik zat al te twijfelen of ik zo'n comment kon maken. De interpunctie en grammatica is slecht, het is onsamenhangend en ik heb geen idee was TS hiermee wil bereiken. Terwijl het al wel een 'oude rot' is (2001 gejoined)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Volgens mij is ie gewoon blij dat ie een ouwe vieze LCD bak met succes schoon gekregen heeft en wil ie dat graag delen. Wat het kopen van een nieuwe tv er trouwens mee te maken heeft weet ik verder niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

BeefHazard schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 20:22:
[...]
en ik heb geen idee was TS hiermee wil bereiken. Terwijl het al wel een 'oude rot' is (2001 gejoined)
Koop gewoon eerst een nieuwe tv naar keuze , haal dan je vuile oude lcd TV uit elkaar , kuis het scherm langs de achterkant .
Ik vermoed een laatste poging om de economie te stimuleren door alle tweakers een nieuwe tv aan te laten schaffen ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Wat wil je nu zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Of gewoon niet roken, kun je voor het geld wat je elk jaar uitspaart een gloednieuwe kopen ;)
Pagina: 1