Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_king
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik deel mijn Xbox360 met mijn broertje, en we maken dus samen gebruik van de DLC. Nu we onlangs een nieuwe Xbox gehaald hebben, heb ik me de transfer kit al onze content en profielen overgezet.

In principe werkt alles gewoon prima, maar het blijkt nu dat hij Mass Effect 1, die we in zijn geheel gedownload hebben van de store, niet kan spelen. Ik kan hem wel gewoon opstarten, waardoor ik vermoed dat het aan zijn licenties w.b. DLC ligt. Het gekke is alleen, dat ik een gehele license transfer heb gedaan en dat dat bij andere games wel hielp. Ter illustratie: ik kon zelf eerst ME2 ook niet opstarten, omdat ik toen nog niet de licenties had overgezet en mijn profiel/saves wel uitgingen van dlc die daar weer bij hoorde.

Mijn vraag is dus: waar kan het aan liggen en wat kan ik doen om het te fixen?

De situatie zoals het nu is:
- Oude Xbox: leeg getrokken d.m.v de transfer kit. Licenties ook overgezet, iig voor mijn profiel. Ik weet dus niet of ik hetzelfde ook had moeten doen voor zijn profiel.
- Nieuwe Xbox: alle content staat erop, profielen overgezet en gekoppeld
- Ik (A) bezit in principe alle DLC en kan het spelen. Mijn broertje ( B ) moet de DLC nog kunnen openen. Alle licenties zijn iig van A overgezet naar de nieuwe Xbox

Alvast bedankt!

"Contact your admin for details" - But I'm the admin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seaborz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-07 16:23
http://support.xbox.com/n...rchasing/download-content

Hier staat aangegeven dat je nadat de licenties zijn overgezet, je de content opnieuw moet downloaden.

Wellicht het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_king
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-05-2022
Ik heb toevallig dit vanochtend nog geprobeerd bij Mass Effect 1. Dwz: 'Download again' gedaan zoals ook op je link staat. Dit betekent dat die download in 1 seconde naar 100% schiet, omdat de content er al op staat. Volgens mij update hij dan echter wel iets.....hielp alleen niks.

Ik zal het eens proberen door fysiek de gamedata te verwijderen en het echt opnieuw binnen te hengelen.

Update: Dat werkt dus ook niet. Krijg nog steeds de melding : "Can't launch Mass Effect"

Update2: Voor elkaar. Ik heb alles nog eens opnieuw gedaan. Dus 1) Nogmaals license transfer op mijn eigen profiel (mss ten overvloede) en 2) nogmaals mijn hele download-history binnengehaald. Nu werkt het :)

Jammer dat Microsoft dit zo lastig maakt, maargoed we zijn er.

[ Voor 42% gewijzigd door psychoclown op 14-01-2013 09:03 ]

"Contact your admin for details" - But I'm the admin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-07 20:24
licensie op je eigen profiel zetten, zoals het altijd was en hij moet dan gewoon die games kunnen spelen op dezelfde fysieke xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream