Hey
ik wil ff het volgende weten en zijn vast veel meer mensen die er last van hebben.
Ik game graag met geluid over speakers maar Skype etc heeft headset nodig.
Headset (fatality gaming headset) zit voorin in pc (met 2 pluggen dus niet usb) en achterin pc zit speakers aangesloten.
In windows 8 betekent dit voor mij:
1) sluit headset aan,
2) ga naar control panel -> sounds
3) set default device naar headset....
En na Skype etc weer terug naar speakers.
Dat is een irritante ervaring en vroeg me af of zoals bij usb vroeger je kon definiëren dat als de headset ingeplugged is die default is en zo niet dat dan de speakers het altijd doen?
Google search levert wel resultaten maar voornamelijk naar installs van scripts waar de herkomst van onduidelijk is.... dus vandaar dat ik het hier vraag
ik wil ff het volgende weten en zijn vast veel meer mensen die er last van hebben.
Ik game graag met geluid over speakers maar Skype etc heeft headset nodig.
Headset (fatality gaming headset) zit voorin in pc (met 2 pluggen dus niet usb) en achterin pc zit speakers aangesloten.
In windows 8 betekent dit voor mij:
1) sluit headset aan,
2) ga naar control panel -> sounds
3) set default device naar headset....
En na Skype etc weer terug naar speakers.
Dat is een irritante ervaring en vroeg me af of zoals bij usb vroeger je kon definiëren dat als de headset ingeplugged is die default is en zo niet dat dan de speakers het altijd doen?
Google search levert wel resultaten maar voornamelijk naar installs van scripts waar de herkomst van onduidelijk is.... dus vandaar dat ik het hier vraag
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)