Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor277
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05 15:04
Een week geleden crashte mijn dell e6400, alles werkte daarvoor nog goed, dus heb windows er opnieuw opgezet. Nu is het zo dat het geluid om de 10 seconden glitcht, dit is dan bijvoorbeeld een stutter, of het geluid pauzeert voor ongeveer een kwart seconde. Het gebeurd bij al het geluid wat er afgespeeld wordt, zelfs via asio4all met een externe usb geluidskaart. Ik heb geprobeerd om de drivers opnieuw te installeren en heb ook proberen te kijken of het misschien een driver conflict was. Allebij helpte het niet.

kan iemand me helpen :) ?
Victor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:40

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Start een Linux Live CD op om hardware uit te sluiten. Daarna kan je kijken of het Windows gerelateerd is en waarom het gebeurt in Windows. Kan een verkeerde driver zijn, of een conflict ergens.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor277
Hero Of Time schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 12:03:
Start een Linux Live CD op om hardware uit te sluiten. Daarna kan je kijken of het Windows gerelateerd is en waarom het gebeurt in Windows. Kan een verkeerde driver zijn, of een conflict ergens.
Had toevallig nog een ubuntu opstardisk liggen, en heb even gekeken, hier geen problemen verder. Is dus iets met een driver ofzo, wat kan ik nu dan dus het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victor277
Ik heb nog een mijn drivers geupdate en gedowngrade, heb gekeken of het iets was met de wifi driver (komt veel voor) heb alls geluids programmas van energiebesparing af gehaald, niks hielp,

please, iemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

We zijn niet bepaald helderziend... om exact welke geluidschip gaat het? En welke driverversies heb je exact geprobeerd?

Oslik blyat! Oslik!