Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Companyweb herstellen na installatie Sharepoint SBS 2011

Pagina: 1
Acties:

• Jeroentjahh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-11 09:28
Beste forum gebruikers,

Ik weet niet of dit het juiste forum is om deze vraag te stellen. Ik zit met een probleem. Op mijn SBS 2011 server heeft iemand een SharePoint installatie gedaan. Dit is overbodig omdat er standaard al companyweb/SharePoint geinstalleerd staat op SBS. Tijdens deze installatie is er een nieuwe site aangemaakt in IIS die luisterd naar poort 80. Dit betekent dat geen andere service meer werkt, denk hierbij aan bijvoorbeeld OWA. Ik heb de nieuwe SharePoint site op poort 81 gezet, zodat de services weer werken.

Echter zou ik graag het orginele companyweb weer willen herstellen en de installatie van SharePoint weer ongedaan maken, zodat companyweb/SharePoint weer gewoon op poort 80 kan draaien. Het probleem is echter dat installatie van SharePoint alle instellingen en configuratie van companyweb heeft verwijderd. :X

Ik heb op internet gezocht naar informatie betreft dit onderwerp, echter kom ik er niet uit. Heeft iemand ervaringen met de situatie waar ik in zit?

Alvast bedankt.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 12:12
Geen ervaring mee, maar ik zou degene die de schade veroorzaakt heeft laten herstellen, en daarna uit zijn lijden verlossen.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
Jeroentjahh schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 11:23:
Ik heb op internet gezocht naar informatie betreft dit onderwerp, echter kom ik er niet uit. Heeft iemand ervaringen met de situatie waar ik in zit?
Heb je al de repair my network wizzard gedraaid? Die kan een hoop problemen met default settings herstellen.

Hier wat resources van Microsoft die misschien helpen:

http://blogs.technet.com/...business-server-2008.aspx
How To Restore Default Companyweb Homepage in SBS 2011 Standard

En de algemene repair guide:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/gg697169.aspx

Overigens redelijk stom van degene die je heeft geholpen, SBS beschikt standaard al over Sharepoint. Als je daar iets mee wilt doen kan je dat in Companyweb al plaatsen.