Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494497

Topicstarter
Hallo deskundige :-)

Ik hoop dat ik hier goed zit, ik overweeg om een tablet te kopen, gezien ik in de zomermaanden vaak elk weekend weg ben, ik sta nl op markten en braderieen.

Nu zit ik met het volgende:

Ik wil absoluut geen abonnement.
De tijd dat ik een tabblet ga gebruiken is alleen eventjes in de avonduren of ochtenduren om mijn mail dan te checken en om zo nu en dan buienradar te bekijken en op de hoogte blijven van het laatste nieuws en dan nog en dan alleen in de weekenden.

Als ik een (prepaid) tablet koop en mijn data tegoed is op, kan ik dan ergens net zoals bij een prepaid telefoon een kaartje ergens kopen.

Gaat het opwaarderen dan net zoals bij een telefoon?

Jullie lezen het wel, ik ben echt een leek.

Alvast bedankt voor de antwoorden.

WenL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
offtopic:
Ik zag je vraag ook op OMT voorbijkomen, je werd daar lelijk afgepoeierd zeg!

Ja dat kan. Mocht het niet in de winkel te koop zijn dan kun je het zelfs nog online doen: http://www.vodafone.nl/in...net_op_je_laptop/prepaid/

Tweakers heeft er ooit nog een nieuwsbericht aan besteed: nieuws: Prepaid-gebruikers KPN kunnen databundel afnemen

Dit zal bij T-Mobile en Vodafone niet anders zijn. De beschikbaarheid onderweg hangt altijd af van wat er aangeboden wordt door de verkooppunten. De AH heeft in de meeste gevallen een aardig rekje met kaartjes hangen, geen idee of daar ook pre-paid data tussenzit.