Beste Tweakers,
Ik heb een Asus K70AB-TY060V laptop en deze doet helemaal niets meer. Als je hem opstart dan gaat alleen het powerlichtje branden. Er komt geen beeld (zelfs geen bios). De volgende dingen heb ik geprobeerd:
Edit: Een klein detail is dat de DVD Drive wel open gaat en hij lijkt ook wat te lezen.
- Extern beeldscherm aansluiten via de VGA poort (niets te zien)
- Bios batterij met Accu 5 minuten er uit halen (niets gebeurd)
- Harde schijf en RAM geheugen er uit halen (wederom niets)
Ik vind het raar dat de bios geen error piepjes geeft omdat het RAM geheugen niet in het moederbord zit. Het lijkt mij als de bios niet verschijnt dat er echt iets goed mis is. De laptop heeft ook geen garantie meer.
Als iemand nog wat tips heeft dan hoor ik het graag.
Alvast Bedankt,
ObAt
Ik heb een Asus K70AB-TY060V laptop en deze doet helemaal niets meer. Als je hem opstart dan gaat alleen het powerlichtje branden. Er komt geen beeld (zelfs geen bios). De volgende dingen heb ik geprobeerd:
Edit: Een klein detail is dat de DVD Drive wel open gaat en hij lijkt ook wat te lezen.
- Extern beeldscherm aansluiten via de VGA poort (niets te zien)
- Bios batterij met Accu 5 minuten er uit halen (niets gebeurd)
- Harde schijf en RAM geheugen er uit halen (wederom niets)
Ik vind het raar dat de bios geen error piepjes geeft omdat het RAM geheugen niet in het moederbord zit. Het lijkt mij als de bios niet verschijnt dat er echt iets goed mis is. De laptop heeft ook geen garantie meer.
Als iemand nog wat tips heeft dan hoor ik het graag.
Alvast Bedankt,
ObAt
[ Voor 6% gewijzigd door ObAt op 29-12-2012 17:38 ]
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG