Hallo,
Zoals velen ben ik op zoek naar een laptop voor mijn studie, ik zou hem graag voor Februari in huis hebben.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Office, surfen, skype en films kijken (zowel op de laptop als via een HDMI aansluiting). Niets bijzonders, maar ik heb vaak een heel aantal tabs en progromma's naast elkaar open, dus wel fijn als hij dat kan opvangen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
500 tot maximaal 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, hij moet mee in de trein en naar college. Gewicht is dus wel een beetje van belang, ik wil een 13" scherm en accuduur is een van de belangrijkste punten voor me. Daarnaast moet hij niet te heet/luid worden en een beetje fatsoenlijke opslagruimte (500GB) is een grote pre, maar geen vereiste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeur gaat naar een Asus of Lenovo, hier hoor ik de meeste positieve geluiden over.
Zelf was ik deze laptops tegen gekomen, maar ik blijf grote twijfels hebben.
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E330 (NZSBNMH)
pricewatch: Asus X301A-RX007-NL
pricewatch: Samsung Series 5 Ultra NP530U3C-A05NL
Alvast bedankt,
Miri
Zoals velen ben ik op zoek naar een laptop voor mijn studie, ik zou hem graag voor Februari in huis hebben.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Office, surfen, skype en films kijken (zowel op de laptop als via een HDMI aansluiting). Niets bijzonders, maar ik heb vaak een heel aantal tabs en progromma's naast elkaar open, dus wel fijn als hij dat kan opvangen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
500 tot maximaal 600 euro.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, hij moet mee in de trein en naar college. Gewicht is dus wel een beetje van belang, ik wil een 13" scherm en accuduur is een van de belangrijkste punten voor me. Daarnaast moet hij niet te heet/luid worden en een beetje fatsoenlijke opslagruimte (500GB) is een grote pre, maar geen vereiste.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Mijn voorkeur gaat naar een Asus of Lenovo, hier hoor ik de meeste positieve geluiden over.
Zelf was ik deze laptops tegen gekomen, maar ik blijf grote twijfels hebben.
pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge E330 (NZSBNMH)
pricewatch: Asus X301A-RX007-NL
pricewatch: Samsung Series 5 Ultra NP530U3C-A05NL
Alvast bedankt,
Miri