Hallo allemaal,
Na 4 jaar is mijn oude vertrouwde asus niet meer in staat om aan mijn huidige eisen te voldoen.
Ik ben dus ook op zoek naar n nieuwe laptop omdat ik deze nodig heb voor mijn studie.
Wat ga je met je laptop doen?
Video editting (full HD video -> goed scherm + grafisch vermogen vereist), verder internet en dingen die eigg op elke laptop kunnen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is €850
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Voorlopig blijft ie vooral thuis maar ik zal m voor school steeds vaker nodig hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Goede ervaringen met asus maar maakt me niet echt uit.
Verder zijn alleen de Asus N56VJ-S4006H en de lenovo Y500 me opgevallen, welke van deze is het meest geschikt?
Alvast bedankt,
Gijs
Na 4 jaar is mijn oude vertrouwde asus niet meer in staat om aan mijn huidige eisen te voldoen.
Ik ben dus ook op zoek naar n nieuwe laptop omdat ik deze nodig heb voor mijn studie.
Wat ga je met je laptop doen?
Video editting (full HD video -> goed scherm + grafisch vermogen vereist), verder internet en dingen die eigg op elke laptop kunnen.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn budget is €850
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen?
Voorlopig blijft ie vooral thuis maar ik zal m voor school steeds vaker nodig hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Goede ervaringen met asus maar maakt me niet echt uit.
Verder zijn alleen de Asus N56VJ-S4006H en de lenovo Y500 me opgevallen, welke van deze is het meest geschikt?
Alvast bedankt,
Gijs
[ Voor 3% gewijzigd door htcfreak op 01-01-2013 11:52 ]