[PC] Hawken (F2P)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Ongelovelijk dat deze fantastische game nog niet een topic heeft!
Hawken is een fast-paced mech combat game, free to play en niet pay to win.
Je kunt alle benodigde items unlocken door te spelen, betaalde items zijn puur cosmetisch.
Momenteel in open beta, proberen dus!

www.playhawken.com

Post je IGN om eens samen te spelen.
Me: DonkeyballZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-07 21:34
Zo! Dat ziet er goed uit ;) Net een account aangemaakt: KrazehMunkii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

Ik ben 'm ook aan het binnenhalen. Ziet er vet uit in ieder geval! :D

IGN: wickedweirdo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
Word tijd om dit morgen eens een swing te geven. Krijg het druk naast Planetside 2, FireFall, Hitman, League of Legends en dit, Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Als iemand me wil toevoegen: PjotrStroganov

Sinds de laatste update is de performance voor mij een stuk verbeterd. Ik kan nu iig plezier hebben van deze game.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Vorige week gedaan met wat vrienden, tis wel grappig maar niets bijzonders en het gaat vrij snel vervelen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Dat vond ik ook, na zo'n 20 TDM potjes heb ik het ook wel gezien. Komt waarschijnlijk ook omdat het verschil tussen de verschillende Mechs redelijk klein lijkt in mijn ogen. Met de standaard mech kan je makkelijk de rest aan en hoog scoren.
Misschien toch maar eens die andere gamemodes proberen, wellicht brengen deze wel voor langere duur plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 19:45
Ik zou ook geen TDM spelen maar siege, of die conquest mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Heb alleen nog DM en TDM geprobeerd maar had het idd wel gehad na 1 avondje. Kwestie van wachten totdat twee mechs mekaar flink hebben beschadigd en je maakt ze allebij af en scoort hoog. Misschien die andere modus maar eens proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorhelm
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Heb de andere modi toch ook maar eens geprobeerd maar er zit toch weinig diepgang in hoor.
Het is gewoon een shooter zoals Unreal tournament maar dan met mechs.
Maar zelfs UT had daarbij leukere modi als "Assault" met verschillende objectives. Dat lijkt me in deze setting ook wat leuker.

Maar goed, het is nu nog een beta, dus wie weet waar ze nog mee gaan komen. Tot die tijd laat ik hem even links liggen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-06 15:37
Ga het ook ff testen =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-06 22:03
Motorhelm schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:38:
Heb de andere modi toch ook maar eens geprobeerd maar er zit toch weinig diepgang in hoor.
Het is gewoon een shooter zoals Unreal tournament maar dan met mechs.
Maar zelfs UT had daarbij leukere modi als "Assault" met verschillende objectives. Dat lijkt me in deze setting ook wat leuker.

Maar goed, het is nu nog een beta, dus wie weet waar ze nog mee gaan komen. Tot die tijd laat ik hem even links liggen denk.
De gamemodi bieden niet gigantisch veel diepgang. Maar ik vind dat de gameplay dit an sich wel doet. Je kunt er diverse speelstijlen op nahouden en hier langzaam beter in worden. De aanwezigheid van indirecte offensieve addons als de MG Turret en Hologram maken de game voor mij zeer vermakelijk.

Ik heb sinds kort een Assault naar lv 25 gekregen. Het is heerlijk om een valstrik op te zetten met een turret in één hoek en een hologram in de andere.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-07 15:59

Vae Victus

Awesome God

Heb een code om ingame spullen te krijgen ter waarde van $25.
Neem contact met me op als je hem wilt hebben.

Edit:
en weggegeven

[ Voor 9% gewijzigd door Vae Victus op 20-06-2013 16:50 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:54

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Rotschopje naar boven. :>

Vanavond wordt deze uitgebracht op steam. Als het al een tijd geleden is dat je het een keer geprobeerd hebt zou ik er nog eens naar kijken. Ze hebben de game een paar keer flink overhoop gehaald namelijk. Recent nog hebben ze de hitpoints van de mechs flink naar beneden gehaald bijvoorbeeld.

Voor de rest nog steeds een lekker wegspelende mech shooter. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-07 01:53

djunicron

*click-swoosh-thud*

Jammer genoeg is het momenteel NIET F2P. Nu net na de steam release mag je alleen met Nemesis pack de "Open" Beta joinen.

Fail.

Wil de game graag spelen, maar zo natuurlijk niet.

[ Voor 17% gewijzigd door djunicron op 14-02-2014 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

djunicron schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 23:57:
Jammer genoeg is het momenteel NIET F2P. Nu net na de steam release mag je alleen met Nemesis pack de "Open" Beta joinen.

Fail.

Wil de game graag spelen, maar zo natuurlijk niet.
Het zou een paar uur geleden live moeten zijn gegaan, maar helaas nog steeds in early acces ja (wel gratis voor mensen die het voor de steam release al speelden).

edit: ow, early access was de release. F2P release komt later. :F Als je gespeeld hebt voor de 4de kan je wel nu gratis spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Gundogan op 15-02-2014 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 17:20
kreeg ook een code van hun voor steam, wist niet eens dat ik de beta gespeeld had.

Vandaag gespeeld en het is fun en het speelt lekker als je van bf4 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Dit weekend weer eens wat potten gespeeld.
Blijft een gave game, ging erg lekker en voor mijzelf goed bezig geweest.
Enig minpunt is teamwork wat ver te zoeken is.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoelMakers1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-07 01:48
Heb een al een poos het niet meer gespeeld,vergeten wat voor een leuk spel het is :P ben alleen niet zo'n fan van de vele micotransacties die het toch wel een beetje pay 2 win maken...

vaak is teamwork wel ver te zoeken,maar als je gewoon niet te ver van je groep blijft lukt het meestal wel of je moet (zoals ik vaak doe) proberen met een lichte mech je enemies van boven te verassen met een TOW zo schakel ik zelfs van die heavy mechs uit omdat die niet snel kunnen mikken :P

ING: Noelmaker1 ? iedergeval iets met Noelmaker.
add me anders maar op steam als je een keer met me wilt spelen,ben niet een super hoog level...
steam naam is :noelthemcguy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Vanaf 7 maart open voor iedereen. Nog steeds early access, maar geen aankoop meer nodig om te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ah dat is goed nieuws. Tegen die tijd eens een kijkje nemen dan.

Bedankt voor de update, ik was anders niet meer teruggekomen tot het helemaal uit Early / Beta was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 02-07 13:43

solique

Fire is all I need

Hopelijk dat dan het volk online eens wat meer in teamplay gaat doen.
Soms echt niet leuk als je in je eentje alles zowat mag doen, zoveel mensen die volgens mij nog nooit een fps hebben gezien.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

solique schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:04:
Hopelijk dat dan het volk online eens wat meer in teamplay gaat doen.
Soms echt niet leuk als je in je eentje alles zowat mag doen, zoveel mensen die volgens mij nog nooit een fps hebben gezien.
Hawken speelt misschien toch iets anders dan je BF of CoD. In TDM moet je in Hawken toch iets meer bij elkaar blijven, terwijl je in andere games toch iets meer individueel kan flanken. En Siege is redelijk uniek qua opbouw. Maar alsnog kan het inderdaad soms best frustrerend zijn als je team bijvoorbeeld niet echt actief naar de AA gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-07 01:17
is idd leuk spelletje, maar idd je moet bij elkaar blijven.

Zat net wel in een echt morron team

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Ook een aantal rondjes gespeeld ondertussen, best een leuke shooter, aan de ene kant voelt het allemaal wat log, maar de gameplay zelf is wel snel. Het snel moeten aanpassen en mikken met raketten heb ik toch ergens wel gemist.

Ze hebben niet gelogen toen ze aangaven dat ze Q3A en UT gameplay weer een beetje terug wilde halen.

Alleen wat betreft de mechs en variatie, valt het me een beetje tegen. De "defensieve" C-class mechs hebben naar mijn mening veelste weinig HP om het verschil in snelheid goed te maken. Ik dacht dus defensief te kunnen gaan spelen met een Brawler (energy cappers verdedigen, AA verdedigen, Silo's vasthouden / flankers afweren) maar eigenlijk is zo'n C-class daar helemaal niet heel erg handig voor. Het verschil in wat je kunt hebben is minder dan 1 TOW launcher hit ten opzichte van veel snellere bots.

Het aantal secondaries wat je kunt gebruiken valt me ook wel tegen. Net als de mate waarin je je mechs kan aanpassen. Het spel laat je danwel vrijwel alles door spelen unlocken, maar als je nog niet al te lang bezig bent, voelt het toch wel aan alsof je in een een pay-to-win game terecht bent gekomen. En als je dus niet netjes genoeg met je consumable items omgaat, ben je er doorheen voordat je bij een level aankomt dat je weer een stuk of 20-30 nieuwe krijgt.

Maar goed, ondanks dat je team natuurlijk niet altijd meewerkt, valt het mij op dat je best met nog één andere goede speler je team behoorlijk kunt dragen. En volgens mij snappen veel spelers ondertussen ook wel gewoon hoe het werkt en wat handig is in de diverse speelmodi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mwah, ik heb gister even wat potjes gespeeld, ik stond redelijk goed, niet gespeeld sinds de beta. Je kan met die recruit prima spelen, maar je moet wel goed opletten, een tow wil je gewoon niet koppen. Als je weet dat een cqb mech tegenover je staat moet je gewoon op medium range hem afschieten. Je wordt in hawken erg beloond voor tactisch spelen en positiekeuze. Ik vind de sniper mech wel wat underpowered.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
In die paar weken dat ik het speel ben ik al rank 18 en heb al bijna alle eerste series mechs, moet alleen
de raider nog.
Wat heel belangrijk is dat je weet wat je mech kan en niet kan, wapens zijn best wel goed gebalanceerd,
bv de vulcan is sterk maar heeft wel opstart tijd nodig, als je nog geen ervaring hebt dan lijkt het
op pay to win maar ben er nu wel achter dat het niet zo is.

een brawler in defensie mode is traag, je moet dat niet gebruiken in close quarter, je kunt wel tegen 1 andere mech verdedigen maar met 2 moet je switchen naar normale modus zodat je sneller kunt
bewegen.

De sniper mech heeft mij te weinig health, 300 is niet veel en je verliest altijd in close combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

djunicron schreef op zondag 16 maart 2014 @ 12:14:
Alleen wat betreft de mechs en variatie, valt het me een beetje tegen. De "defensieve" C-class mechs hebben naar mijn mening veelste weinig HP om het verschil in snelheid goed te maken. Ik dacht dus defensief te kunnen gaan spelen met een Brawler (energy cappers verdedigen, AA verdedigen, Silo's vasthouden / flankers afweren) maar eigenlijk is zo'n C-class daar helemaal niet heel erg handig voor. Het verschil in wat je kunt hebben is minder dan 1 TOW launcher hit ten opzichte van veel snellere bots.
De Brawler is ook niet zo'n hele goede mech in het algemeen. In slechts een aantal situaties is die bruikbaar en dan nog zijn er betere alternatieven ja. De Rocketeer en Vanguard zijn veel betere mechs voor algemeen gebruik. De Incinerator is ook wel leuk om mee te spelen, maar je moet een beetje bij je team blijven om zo de heat opbouw van hun op te vangen. C-mech's hebben wel degelijk nut, maar je moet inderdaad niet verwachten dat je veel meer klappen kan opvangen.

De Sharpshooter is eigenlijk juist wat beter geworden door de nerf van de mech hitpoints, maar dan nog is het net zoals met andere shooters: te veel snipers schaad je team alleen maar. Wel grappig om in Titanfall met Last Titan Standing soms dezelfde speelstijlen te zien als in Hawken. Een team dat met sniper wapens een beetje in hun spawn blijft hangen en hopen met veel schoten tegelijk op een mech ze een voor een te kunnen uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ja, leuke game, voeg me maar toe "TheRealFloks"

ben vandaag level 7 geworden en mijn mech level 2
vind wel dat de credits langzaam gaan. stop nu alles nog in mijn eerste mech

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Inderdaad ik heb ondertussen gemerkt dat een Brawler gewoon niet zo efficiënt is, je kunt wel meer tanken, maar snellere mechs gaan je gewoon vermoorden, omdat hun damage output gewoon zo veel hoger ligt dan van de Brawler. Maar als je op de juiste manier meatshield speelt, kan je behoorlijk leuk meedoen.
Heb em ondertussen naar de 3e rank, wel balen dat ik nu alsnog even 6-7k mag betalen voor de alt-rifle voor medium range werk. Want daar is ie eigenlijk veel beter voor geschikt.

Ondertussen ook de Raider gekocht, wat een sloper is dat zeg, zoveel meer dmg. Of eigenlijk evenveel dmg, maar veel sneller in het afleveren ervan. Niet zo'n goede "presence" mech, waarmee je halve matches de AA kan blijven houden, maar je bent wel super snel ter plaatse en pikt zonder moeite even alle verzwakte tegenstanders eruit.

Al met al een zeer vermakelijke titel, maar na de eerste 10-15k credits zijn de achievements die het boosten met bonus credits mooi wel op. Of je even 10 uur wilt gaan spelen voor een volgende mech dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NLsandman schreef op zondag 16 maart 2014 @ 15:26:
In die paar weken dat ik het speel ben ik al rank 18 en heb al bijna alle eerste series mechs, moet alleen
de raider nog.
Wat heel belangrijk is dat je weet wat je mech kan en niet kan, wapens zijn best wel goed gebalanceerd,
bv de vulcan is sterk maar heeft wel opstart tijd nodig, als je nog geen ervaring hebt dan lijkt het
op pay to win maar ben er nu wel achter dat het niet zo is.

een brawler in defensie mode is traag, je moet dat niet gebruiken in close quarter, je kunt wel tegen 1 andere mech verdedigen maar met 2 moet je switchen naar normale modus zodat je sneller kunt
bewegen.

De sniper mech heeft mij te weinig health, 300 is niet veel en je verliest altijd in close combat.
low health is niet het grootste probleem, als dat gecompenseerd word met high one shot damage. Je kan dan zoals een sniper dat ook doet, snel een gericht schot veel damage doen, maar helaas is dit niet het geval, ook de semi auto gun is hopeloos underpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Afgelopen weekend 2 cheaters tegen gekomen, 1 met aimbot en 1 die aan het wallhacken was.
Zelfs met dat snelle bewegen waren al zijn schoten steeds raak en die wallhacker wist precies wat ik
achter een object deed, of ik nu links of rechts om de hoek kwam steeds wist hij het, ok je hebt minimap maar hij wist zelfs dat ik omhoog vloog achter het object, dat is niet te zien op de minimap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rocketno46
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-04 19:29
Ik speel nu 2 dagen en ik moet zeggen dat het heel vermakelijk is! Zit nu op lvl 10 met de recruit, moet nog steeds wel even wennen aan de besturing, ik vergeet nog wel eens om snel te dodgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

Wat mij opvalt ook vooral, is dat sinds er "wat krachtigere" mechs te testdriven zijn deze periode, het opeens een stuk spannendere potjes zijn. De vorige lading mechs (die ik overigens helemaal niet kon testen, als ik ze selecteerde, kreeg ik m'n CR) was wat dat aangaat een stuk minder, m'n Raider was die paar dagen duidelijk een stuk beter dan wat de meeste gebruikten.

De matchmaking is alleen niet altijd even goed. Speler skill is (gelukkig! / eindelijk!) duidelijk vaak hetgeen wat de wedstrijd kan maken of breken. Natuurlijk is de mech wel van invloed op wat je kunt bereiken tegen de tegenstanders, maar ik heb het idee dat als je de boel goed onder controle hebt, je zelfs 1:3 nog kan winnen. Maar goed, soms wordt er na een ronde een team van alle hogere rangen die voorheen gezamelijke top 5 waren over beide teams, de volgende ronde gewoon in één team gegooid, met 0/3000 als gevolg. (Heb zowel eens in de verliezende als winnende partij gezeten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
rocketno46 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 11:39:
Ik speel nu 2 dagen en ik moet zeggen dat het heel vermakelijk is! Zit nu op lvl 10 met de recruit, moet nog steeds wel even wennen aan de besturing, ik vergeet nog wel eens om snel te dodgen :P
Ik druk geregeld shift en S tegelijk in, draai dan snel 180 graden en sta dus met de rug naar de vijand:)

Speel nu 3 weken en heb bijna level 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron

djunicron

*click-swoosh-thud*

NLsandman schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 04:19:
[...]

Ik druk geregeld shift en S tegelijk in, draai dan snel 180 graden en sta dus met de rug naar de vijand:)

Speel nu 3 weken en heb bijna level 20
Ik ben dus niet niet enige die dit onhandig vind... Shift A of D+ S is namelijk wat ik wél wil gebruiken: Dodge naar de zijkant én naar achteren. Een soort strafe dodge dus. Maar als je de S eerder te pakken hebt, draai je om, kan je niet dodgen en ben je dus die Tow in je rug aan het vangen. Shift S + W is dan weer wel handig, omdraaien en weg boosten.

Shift S zit gewoon ook niet echt in m'n systeem, ik draai dan toch liever snel met de muis om zeg maar. Misschien maar unbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Zat ik ook al aan te denken, draai nooit met die snelle 180 graden.

Wat is jullie favoriete titan?

Ik vind de assault het fijnst tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-07 17:05
NLsandman schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:25:
Zat ik ook al aan te denken, draai nooit met die snelle 180 graden.

Wat is jullie favoriete titan?

Ik vind de assault het fijnst tot nu toe.
Vind zelf Assault en Reaper fijn voor CQC en de Rocketeer voor defense (die gamemode met die ships).
Binnenkort ga ik eens die Sharpshooter eens proberen, ben benieuwd hoe die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
De technician is ook wel grappig en handig voor siege vooral als de AA moet verdedigen of aanvallen.
kdr gaat dan wel omlaag maar je helpt wel je team.

Gisteren de raider gekocht, nu heb ik de 1e serie mechs compleet.

[ Voor 18% gewijzigd door NLsandman op 24-03-2014 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik heb nog steeds de eerste mech, ben level 11
Zat net in een pot TD, maak 3 kills ( 3-0 ) krijg een ballans, dus teamswitch, winnen we met 40-13
ik kijk vooral naar spelers die samen willen werken en dan vooral na elkaar repairen en elkaar coveren. Heerlijke teamgame, helaas heeft nog niet iedereen dat door.

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:04
Beetje een budget-Titanfall. :+ Misschien maar eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Floks schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:40:
Ik heb nog steeds de eerste mech, ben level 11
Zat net in een pot TD, maak 3 kills ( 3-0 ) krijg een ballans, dus teamswitch, winnen we met 40-13
ik kijk vooral naar spelers die samen willen werken en dan vooral na elkaar repairen en elkaar coveren. Heerlijke teamgame, helaas heeft nog niet iedereen dat door.
Klopt, viel mij ook op dat de laatste tijd veel nieuwe mensen hawken spelen en nog niet door hebben hoe
team work precies werkt, neem ze niets kwalijk want was in het begin ook een rambo en dacht dat ik
alle mechs wel aankon :P

Hebben ze iets met de balancer gedaan of komt dat door mijn hogere rank, kom steeds in slecht gebalanceerde servers terecht?

Hapkoek, Het is geen titanfall, mech warrior online is een trage game, soort battlefield, dit is een soort
CoD maar dan alleen met mechs om dat gat op te vullen.
Hij is al 2 jaar in ontwikkeling bij een indie studio en nog steeds beta, hij draait nog dx9, de dx11 is nog niet
toegevoegd.
Ondanks dat hij beta is speelt hij wel heel lekker en ben ik nog geen rare bugs tegen gekomen of rare crashes, het is zo stabiel als een steen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Het volgende filmpje laat zien wat er allemaal nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Hapkoek schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 01:26:
Beetje een budget-Titanfall. :+ Misschien maar eens proberen. :)
dit was er eerder dan titanfall en vind ik persoonlijk beter spelen dan titanfall qua mechs. titanfall heeft echter de combi van infantry en mechs.

Laatst weer een paar potjes gespeeld, blijft lekker als je een paar kills op je naam kan schrijven, repairen en door kan gaan. :9
DGonlag2 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 12:53:
[...]

Vind zelf Assault en Reaper fijn voor CQC en de Rocketeer voor defense (die gamemode met die ships).
Binnenkort ga ik eens die Sharpshooter eens proberen, ben benieuwd hoe die is.
Als dat die eerste light recon sniper bot is, die is afschuwelijk underpowered en zwak, vergelijk het met de dmr van bf4, nergens goed en veel te veel schoten nodig voor een kill.

NB: iets terugkomende op vorige punt, als je erg goed oppast en echt gebruik maakt van de omgeving dan kan je redelijk met de reaper spelen maar nog steeds doet hij niet echt wat hij voor aan gegeven word, frontline sniper. Hij is te zwak, vooral de ME-sabot is ontiegelijk slecht, de andere gun kan je redelijk mee spammen en als je vooral op de light en medium mechs focused doe je genoeg damage. heavy moet je niet eens proberen mits je 1 a 2 backup spelers hebt. Dus niet superslecht maar ook zeker niet echt sterk te noemen. Die sabot met een reload van 3 sec zou echt meer damage moeten doen, naast dat die ontiegelijk in accuraat is.

[ Voor 59% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-05-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik weet nog niet welke mech ik hierna ga halen, heb nu bijna 12k aan punten dus kan in principe elke halen op de g2 variant na.
Ik twijfel nog tussen de sharpshooter, raider of de predator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLsandman
Stukje game play van missile assault, een vorm van conquest maar dan moet je raket silo's
veroveren en vast houden.

Ben niet zo goed maar vermaak me opper best, jammer dat het spel zo onder gewaardeerd wordt.

Pagina: 1