Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ASUS N56VZ-S4215H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede gaminglaptop (lees hoge resolutie en vlot draaien).
Ik kwam na wat opzoekingswerk op deze laptop, en deze lijkt mij wel goed om te gamen. Wat vinden jullie? Ik zou deze ook gebruiken voor schoolwerk natuurlijk. Ook had ik nog een specifieke vraag,nl hoe zit het met de koeling? Ik heb momenteel een laptop die heel snel heel erg oververhit en die hier dus ook regelmatig door uit valt. Mensen die deze laptop hebben, wat zijn jullie ervaringen hierrond?

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 16:52
Ik heb hem zelf (typ dit bericht er nu ook op). Ik heb nog geen enkel probleem ervaren met de koeling. Met 100% load wordt de cpu max 72 graden en de de gpu max 65 terwijl de laptop gewoon op een bureau staat. Zeer nette waarden. Een stuk beter dan mijn vorige laptop, de Samsung Chronos. Ook qua geluid valt het reuze mee, je komt er met je speakers makkelijk boven.

Maar of dit de juiste laptop voor je is? Wat is je budget? Wat zijn je eisen?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben niet zo een pro in laptops, maar ik zo oa graag skyrim, the witcher, .. vlot kunnen spelen. Een minpunt is voor mij wel het qwerty toetsenbord. Mijn budget is 1000-1300 euro

• Iekozz
Liever een Azerty toetsenbord? Dat kan alleen bij de Dell 15R SE en 17R SE (van de laptops die hier vaak worden aangeraden). Mis je alleen wel een numeriek eiland.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
SmokingCrop schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 19:54:
Voor de Belgen / azerty-gebruikers onder ons, is het een super deal ;)
een leuke 850 euro bij alternate & komplett:
http://www.alternate.be/h.../N56VZ-S4035V-BE/1044395/?
http://www.komplett.be/Ko...tail.aspx?ItemNo=80008100

samen met een 256gb samsung 830, heb je voor een 1000-ish euro een top laptop *O*
bij komplett is de asus nog leverbaar voor een leuke prijs en azerty keyboard

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• Iekozz
Vind ik wel duur voor wat je krijgt, Bij de deal bij komplett krijg je alles wat die laptop heeft minus de blu-ray brander die je denk ik toch nooit gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze laatste beken, en deze heeft idd veel meer voordeel voor mij, ook meer RAM geheugen en die blu-ray heb ik idd totaal niet nodig. Super, bedankt voor de tip! Is er iemand die deze heeft?

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
ik denk dat je voor vragen over de laptop hier het beste terecht kan
Het grote Asus N-series Notebook ervaringen-topic
wil er zelf ook een kopen maar moet er nog ff voor sparen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Ziet er allemaal positief uit. Ik zal hem waarschijnlijk op campusshop bestellen. Wel jammer dat ik niet meteen een betere batterij erbij kan kopen. Heb gelezen dat hij 2 uren meegaat als je gamed, 4,5 uur voor 'gewoon office' werk

• Iekozz
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:50:
Ik heb deze laatste beken, en deze heeft idd veel meer voordeel voor mij, ook meer RAM geheugen en die blu-ray heb ik idd totaal niet nodig. Super, bedankt voor de tip! Is er iemand die deze heeft?
De N56 modellen hebben allemaal dezelfde behuizing en koeling. Alleen de hardware varieert wat van model tot model. Maar de koeling blijft goed voor alle modellen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt!
Pagina: 1