Na lang kijken en samenstellen op ALTERNATE.NL heb ik toch besloten om dit forum maar even te raadplegen over de pc die ik graag zou willen samenstellen en te vragen of ik hier goed BF3 , Far Cry 3 en AC3 op hoge kwaliteit kan spelen. De pc ga ik zelf samenstellen met behulp van m'n broer (20 jaar), ben pas 15 jaar. monitor, muis, speakers, software en toetsenbord hoeven niet bij de prijs. momenteel heb ik dit op het oog:
Grafische kaart: EVGA GeForce GTX 650 Ti SSC 2GB
Processor: AMD A10-5800K
Voeding: LEPA N600-SA-EU
Behuizing: MS-TECH CA-0280 "Frozen Longhorn"
Harde schijf: HGST HUA722010CLA331 1TB (een ssd in combinatie met een SATA kan ook)
Geheugen: Corsair 8 GB DDR3-1600
Blu-ray brander: LiteOn IHOS104-06
Moederbord: ASUS F2A85-M LE
Dit komt uit op €625,-
als jullie misschien suggesties voor me hebben of betere dingen zou ik het graag horen.
sorry dat m'n topic er zo slecht uitziet is de eerste keer... als trouwens iemand kan zeggen hoe ik zo'n tabel kan maken voor de producten zou dat wel fijn zijn, ziet er nogal rommelig uit zo, dan kan ik het nog even verbeteren.
Dank U
Grafische kaart: EVGA GeForce GTX 650 Ti SSC 2GB
Processor: AMD A10-5800K
Voeding: LEPA N600-SA-EU
Behuizing: MS-TECH CA-0280 "Frozen Longhorn"
Harde schijf: HGST HUA722010CLA331 1TB (een ssd in combinatie met een SATA kan ook)
Geheugen: Corsair 8 GB DDR3-1600
Blu-ray brander: LiteOn IHOS104-06
Moederbord: ASUS F2A85-M LE
Dit komt uit op €625,-
als jullie misschien suggesties voor me hebben of betere dingen zou ik het graag horen.
sorry dat m'n topic er zo slecht uitziet is de eerste keer... als trouwens iemand kan zeggen hoe ik zo'n tabel kan maken voor de producten zou dat wel fijn zijn, ziet er nogal rommelig uit zo, dan kan ik het nog even verbeteren.
Dank U