Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik nieuw ben maar ik heb hulp nodig en snel :O

Vanmorgen stak ik mijn Sandisk Cruzer Edge 16GB in mijn PC en hij werd herkend zoals altijd. Ik moest wat films er naar overzetten en ik kopieerde een mapje van ca. 4 GB. Na een minuut roept hij opeens iets raars: [img]C:\Users\Job\Pictures\dekselse citaten.PNG[/img] Vervolgens is de stick dood en moet ik hem opnieuw formatteren (waar godzijdank geen belangrijke documenten op stonden), dit gaat allemaal probleemloos maar als ik er weer bestanden op gooi gaat het weer helemaal mis. Ik heb alles geprobeerd: achterkant usb poorten, voorkant usb poorten, usb hub (powered), het werkt allemaal niet. Aangezien de USB hub ook powered is, lijkt me het probleem dat er te weinig spanning op staat afvallen. Helemaal radeloos pak ik een andere USB stick, terwijl ik in de tussentijd snik over het overlijden van mijn andere USB ;) maar op deze stick (sandisk cruzer blade 8gb) gebeurt precies hetzelfde! Het ligt dus aan de computer die 2 dagen geleden gewoon nog bestanden naar usb sticks kon overplaatsen. Nog een aantekening: muizen, ipads, toetsenborden etc. alles doet het gewoon op de usb poorten behalve mijn usb sticks (als ik iets ga overzetten). Hulp snel nodig want ga morgen op vakantie. Alvast SUPER bedankt als je de oplossing weet op mijn probleem.

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zie dat het plaatje niet is meegekomen: http://s9.postimage.org/x1vr9n0vz/dekselse_citaten.png