Toon posts:

problemen inloggen bij music unlimited

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
https://music.sonyentertainmentnetwork.com/

ik heb problemen om in te loggen bij music unlimited.

ik baal hiervan omdat ik net lid ben geworden.

op mijn beide laptops met windows 8 64-bit heb ik dit probleem.

op google en de sony site is niks over dit probleem te vinden.

hulp aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En wat denk je dat wij kunnen doen? Misschien hebben ze daar net een storing....
Die hoeft nog niet vermeld te zijn. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 28-12-2012 19:55 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19

TheVMaster

Moderator WOS
Eh.....volgens mij werken wij nog niet bij de Sony Music Unlimited Helpdesk. Ga maar lekker bij Sony Music Unlimited Support je vraag droppen.

Lees dan, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

[ Voor 62% gewijzigd door TheVMaster op 28-12-2012 22:52 ]

Dit topic is gesloten.