Ik had onlangs al een topic aangemaakt wat ik zou moeten doen met de cadeaubon van 500 euro die ik van mijn werkgever heb gekregen. Na lang denken heb ik besloten dat het een home cinema set/audio systeem moet worden. Waarom?
Wij luisteren beide (mijn vriendin en ik) ontzettend veel muziek maar kijken nog veel meer series en films.
Nu zat ik wat rond te snuffelen in de Pricewatch en heb ik gekeken naar enkele systemen. Echter heb ik er de ballen verstand van, dus graag zou ik wat advies in willen winnen over wat nou echt belangrijk is om naar te kijken.
Wat ik momenteel al heb, wat er dus onderdeel van gaat zijn:
Dus mocht er een Blu-ray/DVD speler bij zitten zou dat eventueel wel handig zijn, aangezien we nu DVD's m.b.v. de laptop moeten kijken. Ik twijfel nog een beetje of het echt handig is om van die geluidspilaren naast je bank te hebben staan. Dus het is misschien handiger om kleine boxen te hebben, maar daar ben ik nog niet zeker van. Zoals opvalt zijn het alleen de 'bekende' merken voor een leek, zag nog wel een paar andere merken zoals bijv. Teufel maar dat zegt me niets. Ben ook niet te pinnig om wat bij te leggen, maar dat zal niet veel meer zijn dan 100 euro.
Wij luisteren beide (mijn vriendin en ik) ontzettend veel muziek maar kijken nog veel meer series en films.
Nu zat ik wat rond te snuffelen in de Pricewatch en heb ik gekeken naar enkele systemen. Echter heb ik er de ballen verstand van, dus graag zou ik wat advies in willen winnen over wat nou echt belangrijk is om naar te kijken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Philips Immersive Sound 5.1 HTS5581 | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Philips Immersive Sound 5.1 HTS7500 | € 507,39 | € 507,39 |
| 1 | Philips Immersive Sound 5.1 HTS7520 | € 502,26 | € 502,26 |
| 1 | Samsung HT-D5530 | € 496,95 | € 496,95 |
| 1 | Samsung HT-TX250 | € 499,- | € 499,- |
| 1 | Sony BDV-E780W | € 499,- | € 499,- |
Wat ik momenteel al heb, wat er dus onderdeel van gaat zijn:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung EcoGreen F3 HD153WI , 1.5TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus K53SC-SX404V | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Nintendo Wii U Premium + Nintendoland Zwart | € 326,- | € 326,- |
| 1 | Samsung LE40C630 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | AC Ryan PlayOn! DVR HD | € 0,- | € 0,- |
Dus mocht er een Blu-ray/DVD speler bij zitten zou dat eventueel wel handig zijn, aangezien we nu DVD's m.b.v. de laptop moeten kijken. Ik twijfel nog een beetje of het echt handig is om van die geluidspilaren naast je bank te hebben staan. Dus het is misschien handiger om kleine boxen te hebben, maar daar ben ik nog niet zeker van. Zoals opvalt zijn het alleen de 'bekende' merken voor een leek, zag nog wel een paar andere merken zoals bijv. Teufel maar dat zegt me niets. Ben ook niet te pinnig om wat bij te leggen, maar dat zal niet veel meer zijn dan 100 euro.
[ Voor 10% gewijzigd door Gynnad op 28-12-2012 18:19 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"