Ik wil voor mijn computer als upgrade een SSD harde schijf kopen. Ik ben ab-so-luut geen verstand van dit soort dingen, maar heb me al wel uitgebreid ingelezen en weet al wat ik wil gaan kopen. Alleen verzuimd men op verschillende webshops aan te geven, of er een installatie kit bij zit (zodat ik een 2.5 inch SSD in kan bouwen in een normale systeemkast). Of het verzuim is, of dat dit gewoon iets wat je hoort te weten, weet ik niet.
Mijn keuze is de Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256. Krijgt erg goede ratings hier op Tweakers.
De grote vraag is dus: Zit hier zo'n kit bij, of moet ik een kitje los aanschaffen? Of kan ik zoiets gewoon installeren en een beetje los laten bungelen in de kast?
Ik ga hem gebruiken als hoofd schijf voor mijn PC, zodat hij sneller opstart en sneller bepaalde dingen kan uitpakken.
Mijn keuze is de Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256. Krijgt erg goede ratings hier op Tweakers.
De grote vraag is dus: Zit hier zo'n kit bij, of moet ik een kitje los aanschaffen? Of kan ik zoiets gewoon installeren en een beetje los laten bungelen in de kast?
Ik ga hem gebruiken als hoofd schijf voor mijn PC, zodat hij sneller opstart en sneller bepaalde dingen kan uitpakken.