Bij mij in huis is de ontvangst altijd erg slecht. Ik heb nu een Galaxy S2, maar gesprekken duren maximaal een minuut, daarna valt standaard het signaal weg. Ik heb ook een HTC Desire gehad, daarmee ging het al wat beter. Dan heb ik ook een HTC Desire S gehad en daarmee had ik bijna nooit problemen. Ook vrienden met een iPhone 4/4S die langskomen hebben nauwelijks problemen.
Nu ben ik op zoek naar een "nieuwe" telefoon waarvan het bereik goed is, in ieder geval beter dan de S2. Verdere eisen zijn:
3,7-4,3"
Dual Core
Android
Het mag ook een ouder toestel zijn, het enige belangrijke qae specificaties zijn die 3 eisen.
Heeft iemand enig idee welke toestellen goed bereik hebben of kent iemand een site die dit test?
Nu ben ik op zoek naar een "nieuwe" telefoon waarvan het bereik goed is, in ieder geval beter dan de S2. Verdere eisen zijn:
3,7-4,3"
Dual Core
Android
Het mag ook een ouder toestel zijn, het enige belangrijke qae specificaties zijn die 3 eisen.
Heeft iemand enig idee welke toestellen goed bereik hebben of kent iemand een site die dit test?