Nieuwe ventilator laptop waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Basssment
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09-2025
Hallo allemaal,

Ik heb hier een 2 tal Asus laptops welke beide heel veel herrie maken dordat de ventilator is versleten.
De systemen draaien allebei nog prima maar de herrie is erg storend.
Graag wil ik dus deze ventilatoren vervangen.
Ik heb behoorlijk gezocht maar kom niet tot een gewenste website / winkel waar ik deze voor een redelijke prijs kan kopen.
Heeft iemand hier misschien wat tips?

Alvast bedankt.
B

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Heb je de fans al een keer schoongemaakt? Dat kan ook al helpen. Misschien moet je contact opnemen met asus voor specificaties van de fans.

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:28
Op ebay e.d. kan je ook vaak dergelijke dingen vinden die je in de winkel niet snel vindt.
Want ja er is geen winkel zo gek om voor de duizenden merken/types laptops de ventilators op stock te nemen..
In England heb je echt wel ebay winkels die dergelijke dingen wel in hun magazijn hebben liggen (voor 20 euro incl verzending gemiddeld als ik snel even zoek)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Basssment
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-09-2025
Eerlijk gezegd geen ervaring met ebay bestellingen maar na jullie tips zag ik er een staan voor een paar dollar.
uit de afbeelding hiervan kon ik het typenummer opmaken en aan de hand daarvan ge-googled.
veel te vinden op ebay inderdaad en ook via replace direct alleen dan voor € 50,-
heb nu toch maar voor een tientje via ebay bestald ben erg benieuwd wat ik mag ontvangen...
de tweede variant is wat duurder dus ik wacht even af hoe deze aankoop bevalt en of hij wel binnen komt.

Iig bedankt voor de tips!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Had hetzelfde probleem, ook met Asus. Nieuwe fan in de winkel was mij te duur, dus toen via Ebay gegaan. Iets van $10, dus valt mee.

En werkt net zo goed :)

En inbouwen is een eitje :)

[ Voor 8% gewijzigd door GGS_206 op 28-12-2012 13:40 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›