Goedkope iPhone 5 uit buitenland bestellen via paypal

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247747

Topicstarter
Sinds ik een iPad bezit ben ik zeer tevreden met iOS waardoor ik mijn Android smartphone zsm wil omwisselen voor een iPhone 5. Ik vind hem echter te duur maar zie op enkele sites dat er nieuwe toestellen geleverd worden vanaf zo'n 350 euro, simlock vrij, geseald, etc. Bijna te mooi om waar te zijn. Vaak opereert de verkoper vanuit het buitenland. Op dit moment twijfel ik om hiermee in zee te gaan.

Nu vraag ik mij af, als je via paypal kunt betalen, heb je kopers bescherming. Dit is handig, voor het geval je problemen krijgt zoals een ongeleverd toestel of afwijkend van het beschreven product. Zie https://cms.paypal.com/nl...yPal%20Buyer%20Protection

Heeft iemand hier ervaring mee en op deze manier probleemloos een goedkope iPhone kunnen bemachtigen? Of juist wel problemen maar via paypal het geld weer teruggekregen?

Er zijn zoveel topics over iPhone 5 dat ik niet alles door kan spitten en daarom dit topic open.

Bij voorbaat dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-07 17:38
Ik heb tot nu toe twee keer de buyer protection nodig gehad van paypal, een keer toen iets van een chinese webshop 2 maanden onderweg was (en mijn protection bijna afliep) en een keer toen een MMO waar ik mee gestopt was ineens abonnementsgeld ging innen. Beide malen heb ik mijn geld via paypal terug gekregen, het duurde gemiddeld 1 a 2 maanden maar ik heb er wel vertrouwen in.

Via welke website wil je de iphone bestellen? Misschien dat er tweakers bekend mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Hou in gedachten dat ze voor die prijs best gestolen kunnen zijn.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Je kunt er donder op zeggen dat je dan ook daadwerkelijk van de kopersbescherming gebruik moet maken.

€ 350,- voor een iPhone 5 is gewoon niet mogelijk. Dan is hij inderdaad gestolen, nep of hij bestaat helemaal niet.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:22
Bij zulke prijzen weet je gewoon dat het niet klopt. Je je moet jezelf gewoon even achter de oren krabben bij zulke aanbiedingen. Tuurlijk, de kans bestaat heus wel dat iemand hem voor die prijs wegdoet, maar ik zou het risico niet nemen ;).
Zoals Billspaarbank al zegt, gestolen, nep of fictief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit soort vragen horen niet in 3i thuis, maar in het Shopping Forum. Daar vind je, naast ervaringen met Paypal, ook Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie, wat in detail vertelt over het kopen van producten die te mooi zijn om waar te zijn. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.