Na een hoop zoeken toch maar besloten om hier een topic over te openen, ik heb sinds kort de TP-Link TL-WDR4300 in huis en loop steeds tegen het probleem dat bij mijn draadloze devices zonder internet komen. De wifi verbinding is er nog wel, maar ik heb geen internet toegang meer. Dit gaat mis op de laptop, iPhone 5, HTC One X en de iPad 2. Het enige wat ik er momenteel aan kan doen is wifi uit- en aanzetten op mijn device.
Ik heb beide bands geprobeerd en op beide bands verschillende kanalen, want ik had gevonden dat als je router op hetzelfde kanaal draait als al je buren dat je last kan krijgen van storingen. Maar helaas haalt het niks uit.
Heb ook al contact opgenomen met TP-Link zelf, zij raadde aan om het kanaal te veranderen (wat ik toen al had geprobeerd) dus heb aan ze uitgelegd dat ik dat al heb gedaan, alleen nog geen antwoord gehad.
Ik heb beide bands geprobeerd en op beide bands verschillende kanalen, want ik had gevonden dat als je router op hetzelfde kanaal draait als al je buren dat je last kan krijgen van storingen. Maar helaas haalt het niks uit.
Heb ook al contact opgenomen met TP-Link zelf, zij raadde aan om het kanaal te veranderen (wat ik toen al had geprobeerd) dus heb aan ze uitgelegd dat ik dat al heb gedaan, alleen nog geen antwoord gehad.
Atlas#22744