• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:06

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Vandaag is mijn Cowon J3 32gb mp3 speler overleden, mijn vriendin was hem vergeten uit de broekzak van mn sportbroek te halen en heeft hem leuk in de wasmachine gestopt. Flink balen dus. Op zoek naar een andere speler, maar het niet het geld voor eenzelfde soort speler. Dus toch eens oriënteren op een andere.

Wat voor mij wel een hele belangrijke feature is, is het kunnen opnemen van geluid. En dan niet een microfoon functie, maar om aan te sluiten op mijn mengpaneel en zo mijn eigen mixen op te kunnen nemen. Kortom een line-in opname functie.

Verder zou bluetooth leuk zijn maar geen must. Wat betreft de prijs zit ik te denken rond de 150 euro.

Ik heb al op de sites van oa creative, phillips, sony, archos gekeken. Maar nergens zie ik een line-in opname functie staan. Alleen bij de spelers van Cowon. Maar er zullen toch wel meer merken zijn die dit ondersteunen? Bij sony spelers staat wel PCM linear, maar als je de uitleg leest, gaat het over het weg laten van compressie, en wordt het mij niet duidelijk of de spelers nu een line-in opname functie hebben.

Wellicht dat hier iemand nog goede ervaringen heeft met een andere speler dan van Cowon die een line-in opname functie heeft. Of weet iemand gewoon dat een bepaalde speler die functie heeft, dan kan ik zelf nog wel reviews er bij zoeken.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:55

FeaR

In GoT we trust

Schopje richting Mobile Aankoopadviesforum aangezien MP3-spelers onder Mobile vallen :)

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:15
creative m300

Zie: Audio-in - Mini-jack 3,5 mm

En deze heeft ook bleutooth en een Micro-USB ingang voor het uitbereiden van het geheugen.